Brigt x5 e70 Skrevet April 15, 2025 Skrevet April 15, 2025 Får opp Fault in Drive, Trasmission Fault, 4x4 systeam and DSC Fault, og flere andre feilkoder. Fikk først beskjed om å bytte girvelger, til 18000kr dette løste ikke problemet. Har nå bytter ECU og dette fikset heller ikke problemer. Etter sletting av feilkoder går bilen 3-4mil så kommer feilkodene igjen og bilen går i nødmodus. Noen som har erfart dette? Hva kan jeg gjøre videre?
E.C. Skrevet April 15, 2025 Skrevet April 15, 2025 Har vært noen BMW-er som har hatt brudd i ledningsnettet til girvelgeren. Dette ble vel forhåpentligvis inspisert av de som anbefalte å bytte hele girvelgeren, før du kjøpte en (fabrikkny?) her? Til 18k?
Brigt x5 e70 Skrevet April 15, 2025 Forfatter Skrevet April 15, 2025 Var hos GS i Trondheim. Jeg vet ikke om de sjekket dette. Men ja, frabrikk ny girveldger var det de sa jeg måtte ha. Vil det gitt alle disse feilmeldingene om det var et brudd i ledningen du snakker om?
E.C. Skrevet April 15, 2025 Skrevet April 15, 2025 Det er vanskelig å si basert på feilmeldinger i idrive og ikke faktiske feilkoder fra relevante moduler, men ja det vil være tilsvarende feilkoder som ved defekt girvelger om kommunikasjon til girvelgeren forstyrres/brytes. Brigt x5 e70 og mr.pingu reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå