Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får opp Fault in Drive, Trasmission Fault, 4x4 systeam and DSC Fault, og flere andre feilkoder. Fikk først beskjed om å bytte girvelger, til 18000kr dette løste ikke problemet. Har nå bytter ECU og dette fikset heller ikke problemer. Etter sletting av feilkoder går bilen 3-4mil så kommer feilkodene igjen og bilen går i nødmodus. Noen som har erfart dette? Hva kan jeg gjøre videre?

IMG_4475.jpeg

IMG_4522.jpeg

Skrevet

Har vært noen BMW-er som har hatt brudd i ledningsnettet til girvelgeren. Dette ble vel forhåpentligvis inspisert av de som anbefalte å bytte hele girvelgeren, før du kjøpte en (fabrikkny?) her? Til 18k?

Skrevet

Var hos GS i Trondheim. Jeg vet ikke om de sjekket dette. Men ja, frabrikk ny girveldger var det de sa jeg måtte ha. Vil det gitt alle disse feilmeldingene om det var et brudd i ledningen du snakker om?

Skrevet

Det er vanskelig å si basert på feilmeldinger i idrive og ikke faktiske feilkoder fra relevante moduler, men ja det vil være tilsvarende feilkoder som ved defekt girvelger om kommunikasjon til girvelgeren forstyrres/brytes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...