HartgeE70 Skrevet Juli 2 Skrevet Juli 2 (endret) Skulle hatt noen kloke hoder til å forklare meg hvorfor jeg har flere duplikat mapper i NCS expert og NFS mappene mine. (se bilder) kan jeg slette alle som har mer enn mappenavn ? Og når det gjelder å oppdatere SP-Daten, skal feks E70 mappa kopieres inn og overskrive eksisterende fil der? (også der har man duplikat filer av E70) Samt Ediabas mappene. har jo flere . hvem skal oppdateres i bmw coding tool og winkfp ? Har følgende program på laptopen: Ista + Ista P Inpa NCS Dummy NCS Expert Tool 32 WinKFP BMW Coding Tool Endret Juli 2 av HartgeE70 mer info bilder
Otis Skrevet Juli 2 Skrevet Juli 2 Ja, du kan fjerne alt som et annet navn enn det riktige navnet. Du trenger heller ikke velge "backup" hver gang du oppdaterer.
HartgeE70 Skrevet Juli 2 Forfatter Skrevet Juli 2 4 minutter siden, Otis skrev: Ja, du kan fjerne alt som et annet navn enn det riktige navnet. Du trenger heller ikke velge "backup" hver gang du oppdaterer. satt og tenkte på at det var backupen ja. Otis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå