Gustav C. Skrevet Torsdag kl. 21:26 Skrevet Torsdag kl. 21:26 Norsk 1999 740i med orignal M-sport pakke selges, VF30470. Gått 250.000 km. EU godkjent og starter alltid. Jeg har eid den siden 2015 og har vært bil nr 2 siste 6 åra. Utrolig flott interiør lyst grått skiff og M-kontur stoler. Ser man bort i fra normal slitasje på førersete og ratt, så er interiøret å anse som strøkent. Motor ble skiftet av meg for noen år siden og har gått 20.000 km mindre enn karroseri. Denne fikk da nytt registerkjede, overhalt vanoser og nye solonoider. Tank, bensinpumpe og alt av slanger frem til motor rom har blitt skiftet. Ny brukt ABS pumpe og ny starter har den fått. + mye mer jeg ikke husker (har perm). Denne fikk nye olje på diff og automat i 2016 og jeg har gitt den årlig oljeskift. 1 år gamle continetal sommerdekk på 19" BBS splitfelger. Vinterhjul har ikke vært brukt siste årene annet enn til vinterlagring. Goodyear fra 2015, men de står på originale smidde M-Parallel 18". Kjente problem: Venstre passasjer el-vindu fungerer fint, men ikke 1 klikk auto helt ned funksjonen. Opp går fint på 1 klikk. Kassettspilleren spiste en kasset. Og etter at den ble motvillig returnert har jeg ikke stolt mer på den. Problemet her er RUST. Ingen av jekkfestene har gitt etter, men det er synlig rust på begge hjulbuene bak, begge fremskjermer, karroseri under bakluke, bensin lokket, tegn til noe over frontruten også la oss ikke glemme alle 4 dører. Eneste positive jeg kan si her er at selve bakluken er importert fra spania, lakkert og montert på bil. Så den er rust fri! I tillegg har jeg 2 stk originale fremskjermer og 4 stk rustfrie spanske brukte dører liggende. Jeg legger den ut her av 2 grunner. Jeg tror denne delen av formuet er helt død og jeg vil egentlig ikke selge den. Også er verdien på denne bilen så lav at finn annonsekostnaden tar en stor del av kaka her. Så starter litt rolig her også får vi se hva jeg gjør om jeg ikke får napp. Bilen er lokalisert i Hamar. Er du interessert i et prosjekt, bilder osv. ring meg -> 922 13 689 (10:00 - 20:00). Utstyrsliste kan søkes opp med: DF87864 Vegard_, sveigis og Ingvaldsen reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå