Jkpk Skrevet i går, 20:58 Skrevet i går, 20:58 Får ikke automat kassen i gir. Den går fra park til nøytral men ingen ting skjer om den blir satt i drive eller revers. Noen med erfaringer?
viggo E34 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Indikerer at den er i gir men null framdrift? Hadde en e39 som fikk det sånn, bytta olje å filter på kassa så ble den bra 🤷🏽♂️
Jkpk Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Akkurat, kan velge alt men ingen fremdrift. Litt merkelig at alt var normalt og dette skjer plutselig. Skal få tatt diagnosen over helgen. Kanskje man blir litt klokere da, men ingen alarm på dashbordet.
viggo E34 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Min ble stående på tomgang da jeg dkulle flytte den etter ett selskap, kom ut å satte den i gir å ingen ting. Dytta den til sides å der ble den stående til jeg fant ut jeg skulle prøve bare for å se. Da funket den, men bare til olja fikk temperatur. Bytta olje og filter og problem løst 👌🏼trenger jo ikke å være samme, men koster ikke allværdens for filter å olje, ble vel aldri sjekka feilkoder den gang så om der lå noe inne vites ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå