Kolstad Jr. Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ny dag, nye feil i E61 land 😍🥳😂 Har jo,som noen av dere kanskje har fått med seg, pågående mystisk trøbbel med lufta bak. Idag kom det en ny interessant feil! FTM failure. Feilmeldingen kommer etter å ha kjørt en god stund, og forsvinner når man skrur av og på bilen. Kommer altså ikke opp under kortere kjøreturer, 10-15 min. Får da umiddelbart noen spørsmål: - Har noen vært borti samme problem før? Isåfall hva var årsaken? - Har denne TPMS i dekkene? Trodde ikke disse gamle bilene hadde det.. - Merkelig nok blinker det ikke eller lyser i FTM lampa i klusteret. Hjulbrønn og hulrom (batterikasse) er helt tørre og i skjønneste orden, der har det tilsynelatende aldri vært fukt.. Ikke fått lest av feilkoder enda, så det blir spennende å se. Blir vel nødt til å investere i diagnoseapparat nå som jeg eier E61 😅🙈
Otis Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Hardu faktisk sjekket dekktrykk? Hvis ja, nullstill ftm. Kommer det da på nytt? Nei, disse har tpms. Bruker abs for å kalkulere omkrets.
Kolstad Jr. Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden 5 minutter siden, Otis skrev: Hardu faktisk sjekket dekktrykk? Hvis ja, nullstill ftm. Kommer det da på nytt? Nei, disse har tpms. Bruker abs for å kalkulere omkrets. Dekktrykket var likt på alle hjul, men problemet er jo at systemet legger ut, så da får jeg ikke gjort noen ting 🤷
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå