Kolstad Jr. Skrevet Tirsdag kl. 19:56 Skrevet Tirsdag kl. 19:56 Ny dag, nye feil i E61 land 😍🥳😂 Har jo,som noen av dere kanskje har fått med seg, pågående mystisk trøbbel med lufta bak. Idag kom det en ny interessant feil! FTM failure. Feilmeldingen kommer etter å ha kjørt en god stund, og forsvinner når man skrur av og på bilen. Kommer altså ikke opp under kortere kjøreturer, 10-15 min. Får da umiddelbart noen spørsmål: - Har noen vært borti samme problem før? Isåfall hva var årsaken? - Har denne TPMS i dekkene? Trodde ikke disse gamle bilene hadde det.. - Merkelig nok blinker det ikke eller lyser i FTM lampa i klusteret. Hjulbrønn og hulrom (batterikasse) er helt tørre og i skjønneste orden, der har det tilsynelatende aldri vært fukt.. Ikke fått lest av feilkoder enda, så det blir spennende å se. Blir vel nødt til å investere i diagnoseapparat nå som jeg eier E61 😅🙈
Otis Skrevet Tirsdag kl. 21:43 Skrevet Tirsdag kl. 21:43 Hardu faktisk sjekket dekktrykk? Hvis ja, nullstill ftm. Kommer det da på nytt? Nei, disse har tpms. Bruker abs for å kalkulere omkrets.
Kolstad Jr. Skrevet Tirsdag kl. 21:50 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 21:50 5 minutter siden, Otis skrev: Hardu faktisk sjekket dekktrykk? Hvis ja, nullstill ftm. Kommer det da på nytt? Nei, disse har tpms. Bruker abs for å kalkulere omkrets. Dekktrykket var likt på alle hjul, men problemet er jo at systemet legger ut, så da får jeg ikke gjort noen ting 🤷
Otis Skrevet Onsdag kl. 04:55 Skrevet Onsdag kl. 04:55 Jeg ser nå at jeg leste feil. Beklager det. Spesiell feil. Les av feilkoder ja. Kolstad Jr. reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Onsdag kl. 05:09 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 05:09 13 minutter siden, Otis skrev: Jeg ser nå at jeg leste feil. Beklager det. Spesiell feil. Les av feilkoder ja. Bestilt en Vident ismart 810 elitepro nå, så får vi se hva diagnosen sier når apparatet kommer 😅👍 Otis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå