Tor Halgrim Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hei alle sammen. Helt fersk på dette forumet. Jeg har en F11 med N47. Har nydelig fått byttet regg kjede hos ett kjent verksted og etter dette har det oppstått problemer. Bilen drar veldig dårlig på lavt turtall. Får opp feilmelding drive train som igjen betyr for lavt turbotrykk. Hadde bilen tilbake hos verkstedet og de mente det var stor slakk i turbo og en injektor som ikke var helt innafor. Har nå byttet turbo og injektor, alt er kodet inn. Bilen går fortsatt like dårlig! Nå begynner frustrasjonen å ta meg! Er det noen her som har tips eller har hatt liknende problem? Jeg mistenker jo at timing på kjedet er feil?!
///M-ini95 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hvis problemene oppstod rett etter kjedebytte, så er det ikke utenkelig at det kan være feil timing som er årsaken. Om du har tilgang til diagnoseapparat som kan lese av måleverdier, så prøv å finn denne: Dette er ifra en bil som er timet riktig, og nylig byttet registerkjede. Hvis ikke, så må nesten toppdekselet ut for å verifisere 100% at ting er timet korrekt.
Tor Halgrim Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 16 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Hvis problemene oppstod rett etter kjedebytte, så er det ikke utenkelig at det kan være feil timing som er årsaken. Om du har tilgang til diagnoseapparat som kan lese av måleverdier, så prøv å finn denne: Dette er ifra en bil som er timet riktig, og nylig byttet registerkjede. Hvis ikke, så må nesten toppdekselet ut for å verifisere 100% at ting er timet korrekt. Er det jeg frykter også. Verkstedet mener påståelig at det ikke er mulig å sette kjedet feil! Takk for svar😊 da skal jeg prøve å få sjekket disse verdiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå