Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt 4 hjul jeg ønsker å få fraktet fra Ålesund til Østlandet og helst Porsgrunn. Noen her på Bimmers som kjører den strekningen og har plass eller har noen gode anbefalinger til fraktselskaper? Hjulene skal ikke brukes før til vinteren så ingen umiddelbar hast. Takker for svar :)

Skrevet
34 minutter siden, Eivind92 skrev:

Har kjøpt 4 hjul jeg ønsker å få fraktet fra Ålesund til Østlandet og helst Porsgrunn. Noen her på Bimmers som kjører den strekningen og har plass eller har noen gode anbefalinger til fraktselskaper? Hjulene skal ikke brukes før til vinteren så ingen umiddelbar hast. Takker for svar :)

Dimensjon? 

Skrevet
38 minutter siden, Eivind92 skrev:

2stk 245/40R19 og 2stk 255/40R19 @Snagg30

Det går fint om du henter på Rudskogen eller i området Sarpsborg, skal dit allerede på tirsdag førstkommende uke eller så er neste gang i slutten av august på Porsche festivalen. 

Skrevet
4 timer siden, Snagg30 skrev:

Det går fint om du henter på Rudskogen eller i området Sarpsborg, skal dit allerede på tirsdag førstkommende uke eller så er neste gang i slutten av august på Porsche festivalen. 

Tirsdag hadde vært helt gull @Snagg30 Send meg melding på tlf 98447048 så kan vi ta detaljene der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...