Gå til innhold

Kode inn 8,8 skjerm 8709338 mot bmw buisness navigation S606A

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

skulle kodet inn skjermen som vist, men fikk no signal ved montering , fortsatt svart skjerm etter koding .

passer kun skjerm 8709339 og ikke 338 mot buisness navigation S606A ?

selv om jeg ikke har touch funjonen aktivert ?
takk veldig for svar eller om noen har kodet å fått det til med samme headunit .

mvh 

IMG_2779.jpeg

IMG_2757.jpeg

Skrevet

Hvilken HU har du?

Touchskjerm er alltid APIX2, muligens du har en HU som ikke støtter APIX2. BMW byttet til APIX2 07/2016 for de fleste biler. 

Skrevet
1 time siden, mr.pingu skrev:

Hvilken HU har du?

Touchskjerm er alltid APIX2, muligens du har en HU som ikke støtter APIX2. BMW byttet til APIX2 07/2016 for de fleste biler. 

Bilen er 2019 mod , så apix 2 

Hadde denne skjermen 6,5 

IMG_2778.jpeg

Skrevet

Hmm merkelig. Burde funke, hva (vær så snill vær presis her) har du kodet og med hvilken program/app. Jeg har opplevd en gang før at bimmercode og bimmerutility ikke funka når det kom til koding av skjerm. Bare e-sys det funka på den…. Det var også en EntryNav2 som jeg tror du har. Selv om kodingen ble skrevet til HU’en ble den ikke brukt… Om jeg leste NCD’en la kodingen der, men det funka ikke før jeg skrev tilbake akkurat sammen .NCD med e-sys. Ikke spør meg hvorfor, fordi det skjønte jeg ikke heller, var veldig snodig. 

I følge ETK er …339 kompatibel med …338 så det burde ikke være noe problem der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...