Gå til innhold

stensheim

Medlem
  • Innholdsteller

    586
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om stensheim

  • Bursdag 11/30/1976

Profile Information

  • Interesser:
    sør-trøndelag

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

stensheim's Achievements

  1. 2,5år siden jeg bygde motoren nå, måtte bytte toppakningen pga lekkasje første året jeg brukte den.
  2. https://youtu.be/3twb4cOvcuU https://youtu.be/HDKqpPqPW4Mr
  3. med precision 6870, rød og grønn kurve er på bf98 og gul Q16 racefuel.med precision 7675bb, to grafer, dem høyeste var med justert kam.
  4. Fikk pokal for beste motor i fjor
  5. Har ikke kjørt med full effekt enda men den ble tynet lenge i benken, har brukt nesten 200L med racefuel og 150L med bf98, ble rundt 80-100mil i benken hehe. Hjulkjørte tur/retur til e30meet i fjor (ca 115mil til sammen) gikk fint det Virker frisk enda motoren så at mange sier m20 er møkk er totalt ukjent for meg.
  6. Tror det er norges råeste m20 i alle fall en i sverige bremset 965whp men det var ikke i dynapack.
  7. Litt info fra benkingen i fjor: Med precision 7675bb, t-4 ar0.96: 957wnm/923whp@2,2kg med Precision 6870, T-4 ar0.96 : BF98: 632wnm/555whp@ 1,1kg mottrykk: 1kg 733wnm/630whp@ 1,4kg mottrykk: 1,35kg og racefuel: 939wnm/807whp@ 1.9kg mottrykk: 2,2kg(dette blir den brukt på max hk ved drag/bane) dette var bare for og se hvor mye den vil, her feiget jeg ut så jeg stoppet her: 959wnm/884whp@ 2,2kg mottrykk på hele 2,7kg
  8. Takk for det, hyggelig og høre at flere liker bilen legger ved noen bilder til
  9. Skal mappe all slags sprut (hvist jeg får det til )
  10. Har kjøpt nye 3-delte kercsher cs felger. Holder også på og bygger meg et dynorom, skal snart bestille meg en ny dynapack:) firma navnet blir gregosen lakk & tuning heter gregosen lakkservice nå.
  11. det var vel egentlig ikke meningen og bygge opp en grom 4-dørs men det var min første E30 og siden har det bare ballet på seg har kjøpt meg en 2-dørs E30 nå som blir neste prosjekt, hvor langt jeg skal gå med den vites ikke, jeg har m-Tech 1 styling og skinn interiør liggende som skal på den i alle fall. har satt i m54b30 veiv;)
  12. jeg har egentlig tenkt og legge denne tråden død men jeg kan ta en liten oppdatering, kanskje for en siste gang. evighetsprosjektet fortsetter... føler at jeg snart har kommet til endes med denne bilen. det som blir gjort med den fremover er vel og ta finish. det jeg har gjort siste 1,5 år er, nybygd motor: stroket til 3L+++++++ dbilas innsug, maxxecu sprut, byttet ic og større turbo. bremset 830whp/902wnm @ 2.4bar med Q16 racefuel 530d kasse og custom mellomaksling i fra gkn, 765 clutch. fabrikkny m-tech 2 frontfanger byttet bagasjelokk og montert en original m-tech 2 vinge bygd om til 5x120 boltsirkel fram nye sommer/vinterfelger. http:// http:// http:// http://
  13. bump..
  14. buump, nå vurderer jeg og sette sammen en turbomotor så jeg kanskje blir kvitt alt, er mange som er int i stempler, råder og veiv. er redd jeg blir sittende igjen med en masse deler jeg ikke har bruk for... alle deler har kun jeg selv brukt, selges pga alle oppgraderingene jeg har tatt på min motor.
  15. ikke enda... men vurderer i skrivende stund... har også en masse andre deler liggende og slenge.... kkk29 turbo, skinnseter, 16" Brock felger, glassfiber panser,skjermer og bakluke. div glassfiber styling. zito 19" felger... jeg skulle vel egentlig kalle tråden for garasjerensing jeg har vel egentlig ikke lyst til og sende alt i post... men jeg kan vel kjøre noen mil i mot da. jeg holder til ikke så langt unna oppdal i sør-trøndelag.
×
×
  • Opprett ny...