Gå til innhold

-Anders-

Medlem
  • Innholdsteller

    5035
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om -Anders-

  • Bursdag 12/29/1986

Profile Information

  • Interesser:
    Oslo

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

-Anders-'s Achievements

  1. Gis bort for 20 camel blå om den hentes ila uka.
  2. Tja. Tar den av idag.
  3. Så og si strøken. Denne typen som har stengeventil på ene utblåset. Opprinnelig fra en 328. Har hatt den på min 323. Passer ikke 320/323 med mindre du har komplett eksos fra 325/328. Sendes ikke. Ligger i oslo. 500kr. Ring på 91390544.
  4. Mye som har skjedd her på 3 mnd ser jeg.. På tide å bli aktiv på bimmers igjen!
  5. Definitivt Hartges versjon. De 2 andre ser jo jævlige ut!
  6. Er ikke voldsomt begeistret for felgene, men bilen ser meget bra ut. Synd at ene splittern er ødelagt. Hva er dims og et på felger? Og hva slags dekk bruker du?
  7. Pizzabua på grorud ved siden av sats. Sykt god pizza!
  8. Kjipt at du ikke fikk dekket noe.. nå skal jeg rapportere inn det minste hull jeg finner...skal bruke fridagene mine på å kjøre rundt med notatblokk og notere ned alt. Nå skal de få jobbe!!
  9. Både du og trådstarter kan bremse uttalelsene deres litt, synes jeg. Makan til apekatter som skriker svindel og urett fortere enn svint. Jeg kjenner ikke denne saken personlig, men skal love deg at det ikke har vært noe forsøk på svindel. Den feildiagnosen du fikk mener jeg ligner på en avlesning av en tester-utskrift - noe som da er bilens egen rapport av hva den har registrert av feil. Jeg skal si meg enig i at det var stivt å bli fremlagt en regning på 78k særlig da vi pleier å ha et godt forhold til BMW Norge. Det må nevnes at i denne perioden du snakker om, har kundemottak og garantiavdeling vært noe forkrøplet av sykdom og ferieavvikling, dette kan ha vært medvirkende årsaker. Med så mange kunder som er innom i løpet av et år, er dessverre enkelte saker som dette noe som kan oppstå, uten at jeg forsvarer feil som risikerer å koste kunden penger. - men svindel bedriver Stenshagen Bil absolutt ikke! At en mekaniker mener det kreves en påkost på 14.000,- i deler kan være at han var misfornøyd med bremsene eller noen understellsforinger, som NAF ikke så, vi har en veldig streng EU-kontrollør. Jeg har selv opplevd det motsatte, at NAF lagde baluba for en filleting og besørget påkost på flere tusen kroner i deler som i tillegg måtte komme fra Japan?!? Uansett, Det er leit å høre om slike saker som trådstarter her legger frem, men å tro det er svindelforsøk blir for dumt. Hadde igrunn vært fint om noen fornøyde kunder kunne postet her også, som motvekt. Håper uansett man kan få en mulighet til å korrigere inntrykket - Du kan jo f.eks. teste ut delelageret vårt - de gutta der rocker! Apekatter? Du kan jo ikke komme her å forsvare den servicen kunden her i dette tilfelle har fått. I tilegg bruker du sykdom og ferieavvikling som unnskyld for kommunikasjonsvikt, manglende forståelse samt dårlig kundeservice og feilinformasjon. Du som i tilfelle er apekatten her. Det kunne likegodt vært jeg som stod på det verkstedet uten nevneverdig utdanning og lest av feilkoder uten å tilsynelatende ha løftet en finger for å finne ut av problemet.. for så å fortelle kunden at, ja, det er gearkassen som er gåen.. bare å bla opp snaue 80 lapper, punktum! God jul a! Og, ang negativ omtale.. det er jo den som er den viktigste.. er jo alltid fornøyde kunder, men jeg vil helst høre om hvilke erfaringer de kundene som har blitt behandlet dårlig, sitter med. Svindel er kanskje litt vel overdriving..men man kan ikke holde på slik som stenshagen gjør her. Det forsvarer nesten svindel utspillene her. Jeg hadde i allefall laget en sak ut av dette, slik at andre får se hvordan store aktører i markedet opererer på en dårlig dag. Dette er ikke første gangen!
  10. Svindel ja.. Gå til tv2/vg/pressen!..og lag helvette! Dette burde det slås hardt ned på. Tenk på de som tar alt de hører for god fisk og åpner lommeboka i din situasjon uten å gjøre research!!
  11. Solgte noen BBS felger til carlhaakon. Hentet felgene som avtalt til rett tid og sted. Kan absolutt anbefalles!
  12. Du har det rent og pent! Det liker vi Mulig det står et sted, men åssen eksos har du?
  13. Alt skal være innafor skjermkant. Garantert! Er en grunn til at de bruker en sånn pinne de setter mot felgen for å se om det er innafor.
×
×
  • Opprett ny...