Både du og trådstarter kan bremse uttalelsene deres litt, synes jeg.
Makan til apekatter som skriker svindel og urett fortere enn svint.
Jeg kjenner ikke denne saken personlig, men skal love deg at det ikke har vært noe forsøk på svindel.
Den feildiagnosen du fikk mener jeg ligner på en avlesning av en tester-utskrift - noe som da er bilens egen rapport av hva den har registrert av feil.
Jeg skal si meg enig i at det var stivt å bli fremlagt en regning på 78k særlig da vi pleier å ha et godt forhold til BMW Norge. Det må nevnes at i denne perioden du snakker om, har kundemottak og garantiavdeling vært noe forkrøplet av sykdom og ferieavvikling, dette kan ha vært medvirkende årsaker.
Med så mange kunder som er innom i løpet av et år, er dessverre enkelte saker som dette noe som kan oppstå, uten at jeg forsvarer feil som risikerer å koste kunden penger. - men svindel bedriver Stenshagen Bil absolutt ikke!
At en mekaniker mener det kreves en påkost på 14.000,- i deler kan være at han var misfornøyd med bremsene eller noen understellsforinger, som NAF ikke så, vi har en veldig streng EU-kontrollør. Jeg har selv opplevd det motsatte, at NAF lagde baluba for en filleting og besørget påkost på flere tusen kroner i deler som i tillegg måtte komme fra Japan?!?
Uansett, Det er leit å høre om slike saker som trådstarter her legger frem, men å tro det er svindelforsøk blir for dumt.
Hadde igrunn vært fint om noen fornøyde kunder kunne postet her også, som motvekt.
Håper uansett man kan få en mulighet til å korrigere inntrykket - Du kan jo f.eks. teste ut delelageret vårt - de gutta der rocker!
Apekatter?
Du kan jo ikke komme her å forsvare den servicen kunden her i dette tilfelle har fått.
I tilegg bruker du sykdom og ferieavvikling som unnskyld for kommunikasjonsvikt, manglende forståelse samt dårlig kundeservice og feilinformasjon. Du som i tilfelle er apekatten her.
Det kunne likegodt vært jeg som stod på det verkstedet uten nevneverdig utdanning og lest av feilkoder uten å tilsynelatende ha løftet en finger for å finne ut av problemet.. for så å fortelle kunden at, ja, det er gearkassen som er gåen.. bare å bla opp snaue 80 lapper, punktum! God jul a!
Og, ang negativ omtale.. det er jo den som er den viktigste.. er jo alltid fornøyde kunder, men jeg vil helst høre om hvilke erfaringer de kundene som har blitt behandlet dårlig, sitter med.
Svindel er kanskje litt vel overdriving..men man kan ikke holde på slik som stenshagen gjør her. Det forsvarer nesten svindel utspillene her.
Jeg hadde i allefall laget en sak ut av dette, slik at andre får se hvordan store aktører i markedet opererer på en dårlig dag. Dette er ikke første gangen!