Gå til innhold

maartn

Medlem
  • Innholdsteller

    1376
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om maartn

  • Bursdag 08/03/1987

Profile Information

  • Interesser:
    Ålesund
  • Kjøretøy
    E91 320xd og E87 118d

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

maartn's Achievements

  1. Det der vurderte jeg også å gjøre når jeg hadde den. Ble bra!
  2. "Follow me home" lys må trigges ved å gjøre et blink med langlysene når bilen er skrudd av. Prøvde ikke du dette? Det du angir i menyen over er bl.a hvor mange sekunder de skal lyse når du gjør dette.
  3. Byttet til en ny kjølevifte og problemet er nå borte! Takk for hjelpen
  4. Standard 1.6: MODELLEINFO Merke: AUDI Modell: A3 (8P) Typ: 1.6 Registreringsår: 2003-2005 TYPEINFO Karosserikode: 8P Motorkode: BGU Motoreffekt: 75 Ok, det kan høres fornuftig ut. Jeg får feilmelding på klima når jeg tar diagnose på den! I går målte jeg bilen igjen uten å koble fra noen sikringer eller gjøre noe. Da fikk jeg den ikke under 0.37 (ventet ca 10 min) Hva ville du prøvd å byttet her da? Hele vifte"satsen" med de 2 viftene ?
  5. Satt panserlåsen i lås i dag, og da datt den relativt raskt til 0.16A Jeg lot den stå lenge men den gikk ikke lavere enn dette. Jeg tok bort denne kabelen som kan ses fraskrudd på bildet og da forsvant strømtrekket. Noen som vet hva denne går til? Hvordan jeg finner det ut? Satt på tenningen og alt så ut til å fungere selv om denne kabelen var av.
  6. Koblet ut alle sikringer igjen i dag, og da viser ampermeteret 150mA Dette er jo fortsatt en del.. hopper opp igjen på 420mA når alle sikriner er satt i. Blir gal..
  7. Sterk avfetting/inseksfjerner eller noe i den dur som ligger som et belegg på plast ser det ut som? Er det på lakk gnikker du med litt polish for å få det bort. Evnt. plastfornyer om det er plast/gummi.
  8. Tatt ut sikringene i begge boksene ja. Har ikke sett på hovedsikringer.. skal undersøke dette også.
  9. Batteriet er nytt.. jeg ser jo trekket på 350mA. 2004 mod. Takk for tipset, det skal jeg prøve i ettermiddag. Tenningslåsen går ikke på noen sikring den da? Kommer jeg til ved å demontere dekselet rundt rattstammen?
  10. Ja. Alle sikringer har vært ute, så ingenting i bilens el-nett trekker strøm. Må være noe annet.. Er vel kun starter og dynamo som er koblet direkte på batteriet?
  11. Kjører strøm gjennom et ampermeter og ser trekket.. Bilen er i dvale ja.. min trekker til sammenligning stabilt 0,35A
  12. Hei, Jeg prøver meg på å spørre om hjelp her inne selv om bilen det gjelder er vår Nr.2 bil Audi A3. Bilen trekker 350mA når den er skrudd av og jeg har brukt en hel kveld på å feilsøke dette nå. Ingen av sikringene får dette strømtrekket ned (tatt ut alle sikringer i begge sikringsboksene) Jeg har også koblet fra kabler til hengerfeste da dette er det eneste som kan være ettermontert uten hell. Fakta er da at ingenting som går igjennom bilens sikringsbokser forårsaker dette. jeg koblet også fra dynamo fo å se om jeg så noen forskjell. Eneste jeg ikke ikke fikk koblet fra var starteren. Noen som har noen tips om hva jeg kan feilsøke videre? Det er verdt å nevne at når jeg tar sikringen til interiørlyset synker forbruket 100mA. Men det er fortsatt 250mA trekk. Tips mottas med stor takk da vi er lei av startkabler /Martin
  13. Hvor handlet du boksen? Hvor merkbart var effekten?
×
×
  • Opprett ny...