Gå til innhold

Orjan

Medlem
  • Innholdsteller

    2520
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    20

Alt skrevet av Orjan

  1. At den går an! Den der selgeren burde blitt buret inne på livstid... PS! Bilene på øverste og nederste bildet er av en annen bil enn den som lå/ligger på finn.
  2. Flott bil! Alpinafelger er jo helt riktig på 7-serien, men de koster jo en arm og en fot... Personlig synes jeg M-parallel felger er et godt alternativ
  3. Rød E30 M3 med gule lykter ser i allefall greit ut
  4. Alle må betale omregavgift - MEN dersom bilen har vært registrert mindre enn 2 måneder, så er det gratis; dvs en bil som ble registrert 1 mai kan omregistreres uten avgift frem til 1 juli.
  5. Du har PM Og Walloth und Nesch har sikkert støtfangere - http://www.wallothnesch.com/
  6. Du har PM
  7. Flott bil! Og den blir enda penere med original-luke
  8. http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=981
  9. Et glimrende reisebrev og en fantastisk flott bil du har fått deg! Gratulerer!
  10. Ønsker å kjøpe et par Recaro seter til E21 ..eller Scheel (som ble brukt av Alpina og Hartge på sent 70-tall)... Kjører lett til Trondheim eller Bodø for et par sånne!!!!
  11. DE-lykter brukes om "linselys", eller de lysene som er på facelift bilene. Men egentlig har det ikke noe med linsa å gjøre, men med reflektoren; DE light: DE is the German abbreviation for triaxial ellipsoid and describes the shape of the reflector areas. The result: Headlights of compact design with high light output. The focussed light is projected with sharply-defined edges onto the roadway through a patterned lens.
  12. Jeg vil ha en slik!
  13. http://www.superbmw.com/ - Denne?
  14. Min (under restaurering nå - ferdig 2010...); Min favoritt - Alpina B6 2.8 Flere flotte... img]http://www.remyvos.nl/jeremy/asslar2002/DSC00049.JPG
  15. ? hvor har du det fra?
  16. Gratulerer med flott bil! 589: Lm raeder sternsp. 122 mit notlauf er altså Lettmettallfelger, Stjerneeke 122 med nødkjøringsdekk (Run-Flat) 633: Handy Vorb.Business/Bluetooth-SCH betyr forberedt for mobil/bluetooth
  17. Jeg har sansen for BMWs originalfelger jeg da...
  18. Trodde den var Alpinweiss III jeg Arctic er en helt annen farge.... Nåvel - E92'n er pen i Alpinhvitt
  19. Behold den svarte plasten ulakkert!
  20. godt svart!
  21. moms på kjøpesum + ca 4500,- i "engangsavgift" og "vrakavgift"...
  22. Dette blir flott! Mike Valders bil hadde et flott stuk i sin første versjon - skjønner godt at du lar deg inspirere Jeg regner med du også har et skrått øye på blitzed310 sin bil - litt mindre "ekstrem" men likevel en tøff liten sak....
×
×
  • Opprett ny...