Er blitt veldig forsiktig med hvor jeg parkerer. Se an bilene ved sidenav. Er den skitten og full av maskinriper? Dette er første tegn på at de ikke bryr seg om bilen.
Om du likevel lar tvilen komme dem til gode, studer dørene på bilen. Er det antydning til riper på kanten, hold deg unna. Utfør samme kontrollen på bilen vedsidenav. Se etter om døra til sidemannen vil treffe lista di hvis den blir slengt opp.
Kikk inn i bilen, se etter barnestoler. Er det barnestoler der, bør du holde deg unna.
Stasjonsvogn er også et tegn på at det kan være små krabater som vil åpne døra selv.
Her er min erfaring med hennsynsløse bilister.
http://www.bilforumet.no/annet-bilrelat ... gsturister