Gå til innhold

bmwm3carbon

Medlem
  • Innholdsteller

    86
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om bmwm3carbon

  • Bursdag 07/24/1984

Contact Methods

  • MSN
    aaenes@hotmail.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Kongsberg
  • Kjøretøy
    E30 M3 & Audi Q5

bmwm3carbon's Achievements

  1. Hei! Jeg vil ha felgene. Hvor holder du til? Har du et nr/mail? Min mail: aaenes@hotmail.com
  2. Takk, har sett det der. Men som vanlig innpå dette forumet er det umulig å få tak i folk... De svarer vel på innboksen iløpet av 2-7 uker.....
  3. Noen som kan hjelpe meg med diagnose på e92 m3? Kongsberg, Drammen Oslo området. Ring 95967820.
  4. Denne bilen er nå påskiltet og solgt til en hyggelig kar fra Karmøy. Han kommer nok til å ta godt vare på bilen! Jeg derimot, bruker dagene på diverse utenlandske nettsider, på jakt etter en ny spesiell ///M-modell.....
  5. Du hadde nok til en viss grad rett, men føler det gikk forholdsvis bra. En meget bil interessert mann som gikk over bilen. Akkuratt eksos støyen synes jeg selv er altfor voldsom. Har du kjøpt Alpina B8`en som sto tilsalgs i høst? Jeg har også sladda rundt i den tidligere:-)
  6. Hoi,hoi! Her er det liv ja! Bilen måtte vises i orginal stand for å i det hele tatt få skilter. Deretter skal det la seg gjøre å godkjenne den med kompressor. Var på visning med bilen for etpar uker siden. Fikk godkjent Coilovers og BBS hjula. Ellers har bilen fått orginal bremser osv. Fikk dessverre mangellapp på eksos støy. Dermed må jeg bygge om eksosen. DTM stussen skal bort, da den er den største synderen... Dessverre. Håper skiltene er på plass iløpet av April. Da blir det vel å montere kompressor kittet igjen og starte på godkjennings prossess OG noen banetreff Skal få ut litt bilder når skiltene er på og bilen er "shina".
  7. Vekt: 8,5kg uten dekk.
  8. Selges til høyeste bud!!
  9. Superlette og flotte hjul tilsalgs. Svarte, ET38. 18x8,5. Har selv brukt de på min e30 m3 med spacers. Det kan følge med 2stk 215/35-18 dekk i bra stand. Geniale til banekjøring. Selges til høyeste bud. Bilder på telefon. Ring/sms 95967820.
  10. Jeg måtte le når jeg såg hva du hadde skrevet. Dama mi HATET også giren. Det gjorde også at hun etterhvert mislikte hele bilen. Det endte med at vi solgte M5'en og beholdt Q5 som familiebil. Så har jeg kjøpt meg en e30 m3 som hobby istedet. Men må si at jeg sikler noe voldsomt på CSL og E9x M3 om dagen....... Ta vare på M5'en din og kos deg med den. Når dere begge blir vant med det, så er det verdens kuleste familiebil.
  11. Skriver under på dette. M3 motoren/bilen passer perfekt med SMG! Når det gjelder det Magnus sier, vil jeg si at M5 V10 er mer "ukontrollert" med SMG. Etter min smak blir det for grovt og ubehagelig for en bruksbil. Det er bygget mer for høye hastigheter enn svingete norske veier og bykjøring. Man må være ganske bestemt på gasspedalen, og det er ikke noe "kjerringbil".
  12. Noen som vet hvilke pakninger som skal brukes mellom innsugsmanifold og toppen? Er jo slike "gummiflenser" på orginal manifolden.. Skal det monteres uten pakning kanskje?
  13. Kan du sende meg oppskriften på hvordan man skaffer seg verdiforsprang på en M5? Jeg ser ikke hvordan du skal klare å skaffe deg en rimeligere bil ved import, enn den prisen du får i Norge. Ved alternativ beregning må en regne 350-370.000 for en 05` e60. En helt grei bil fra Sverige/Tyskland koster deg 250.000,- Kanskje du klarer å krype nedunder 600.000,., men da har du langt ifra den grommeste bilen. Skal du hente en med full historikk og det rette utstyret er du langt oppe på 600-tallet - da kan du faktisk velge og vrake i Norge idag.
  14. SMG! Det er ren underholdning:-)
  15. Har du tak over hodet, mat på bordet, klær til ungene, råd til en ferie innimellom og ikke minst råd til forsikring - og fortsatt råd til en e60/e61 M5, ja, da er det bare å gå i butikken:-)
×
×
  • Opprett ny...