Gå til innhold

Stilzkin 86'

Medlem
  • Innholdsteller

    209
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    mightyaleks@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Møre og Romsdal

Stilzkin 86''s Achievements

  1. Herreh! Er ikke dette smykket av en bil til utnevnte pris solgt enda?! oO
  2. Interresant..
  3. Sattan.. oO Billig! Hadde jeg bare hatt en E30..
  4. Er det forskjell på Pre-face og facelift..? oO Om ikke, så har jeg et par oppi Romsdal-type Vestlandet..
  5. Hvorfor gidde å kverulere så fælt over bilen..? oO Salget fremstår ikke som u-ærlig i seg selv. Faktumet at noen ikke kunne tenkt seg å kjøpe maskineriet, bryr vel folk midt oppi raua? Det var en Rå bil, morsomt å se at noen bygger noe slikt..
  6. Dieselene er ikke så værst hos BMW.. Ytelsesmessig er de imponerende i forhold til forbruk.. Men, samme regelen som alltid gjelder fortsatt. Mindre motor mot vekt, betyr mer motorarbeid og forbruk, samt slitasje.. 1.8 liter er et velkjent motorvolum i forhold til dette.. Minimumskravet i mitt sinn blir 2.0, men da tenker jeg i forhold til bruktbil igjen. Hadde aldri i verden vurdert å kjøpt en splitter Ny bil selv, går soppass mye i tap, med mindre en selger kjerra året etter med lav km.
  7. Mazda.. oO *krempt*
  8. 90 mod 520i.. Njau, samme motor som er i E30 2 liter.. Men, stort kaross, E34'n er tung og mer behagelig av seg.. God bil, for all del, men hadde selv foretrukket E28 karosset fra 5-serien.. (87' og eldre..) Somsagt, litt oljeforbruk må du regne med. Men om røykskyen står bak bilen når den kaldstartes, kan du begynne å prute hardt, eller gi faen i kjøpet.. Vannforbruket.. Hmm.. Er ikke ofte en har kommet over en 6'er med vannforbruk egenlig.. Sprukken topp, eller sliten vasspumpe er det eneste jeg kan pressisere.. Er så enkelt at du bare lar bilen gå varm, og legg deg på magen og kikk under bilen etter drypp.. Drypper det, så kan du begynne å svinge unna.. Drypper det fra vasspumpa, er det et billigt fix.. Snaue 500,- lappen, relativt lett jobb.. Og prisen er nogså prutbar.. Menneh.. Uansett.. Viktigste egentlig ved gamle BMW'er, er Rust.. Ikke vær sky på å pirke rundt under bilen ved kjøp, er bilen hel under, skal ikke eier av bilen ha noe imot at du trykker litt under med et skrujern..
  9. Bounze! Bare for å pressisere litt.. Synd jeg ikke kan være oppafor å ta bilder, da hadde nok dette salget røket nogså fort.. * Interiøret er somsagt skreddersydd, så godt som ubrukt.. * E46-look bakfanger og skjørter, u-brukt, u-lakkert * U-brukt/lakkerte elektriske M3 speil m/adaptere * Chromeringer + Led. Instrumeneter Nye, u-brukt * Bakrutesenker, u/brukt! * Ny M-Tech skinnkule og kåpe * Simons effektanlegg, hvor mellompotte og bakpotte er så gode som Ny * Bilen som den er + noen deler; frontskjermer, panser, frontrute (løs), takluke (tror jeg, husker ikke helt..) Er somsagt ikke oppafor mye lengre.. Ergo selger en det en har.. Bare å bli kvidt for min del.. Her er det mye for 10K Førstemann med 10 lapper!
  10. Hmm.. Jeg ville gått for en E30 med 6-er.. Får plenty nok glede ut av en 320i, men mere ut av en 325i.. Du trenger ikke tenke sååå mye på stand med tanke på at dette er førstebilen din, at du må etterfylle litt olje, må du bare regne med... Men styr unna de som drikker vann.. E30 finnes ikke balansert, møkk på vinteren m.m du har et par sandsekker baki der.. E28 (5-serien) derimot er godt balansert, skaff deg en gammal E28 med 6-er, så har du en Godt leketøy til og med til vinterstid..
  11. 150mm spacere er ikke bra.. x) Rett vondt for de stakkars orgianllagrene.. Alt for mye stress for lagrene..
  12. Men alt i alt, med den typen filter, er jobben Ekstra kurrant!
  13. Ooouw.. My bad.. Heheh.. Tenker med en gang Luftfilter når noen nevner Innsatsfilter på biler.. Har kun hatt to biler tidligere med Innsatsfilter v. olja.. Alt for vandt til den typiske eksterne.. Men ja, det er jo selvfølgelig Olje-Innsatsfilter på de der.. Da er jo jobben plutselig MYE enklere igjen.. Skru av lokket til filterbeholderen, trekk ut det gamle og sett nedi det nye.. Super lett.. Men, bør også nevnes at det lokket til filterbeholderen er laget av støpemetall, IKKE skru Hard igjen skruen/e.. Det lokket knekker lett, en liten sprekk i lokket, så må det skiftes.. (dreit meg ut der på en Mercedes en gang.. -.-)
×
×
  • Opprett ny...