Det er helt riktige signaler i mine øyne. Kun kommunister eller tilbakestående som reagerer negativt på store og dyre statusbiler. Disse store bilene representerer overklasse, og selvsikkerhet. Hva andre sier om ens bil skal vel ikke ha noe som helst å si vel? Uansett så er alle som måtte ha noe i mot 7-serie, S-klasse og liknende, misunnelige eller eier Rolls Royce.
On topic: Jeg tror verdifallet gjør at disse bilene ikke blir solgt, og at det å bli kvitt bilen kan bli vanskeligere. I tillegg er den dyrere å kjøre/eie.
Hvis jeg skulle handlet meg en så NY bil som mulig i skrivende stund, så ville bilen i linken være aktuell.. Prisen er bra! Men ville nok heller handlet meg en gammel CL AMG Mercedes.
Det der er ganske fjåsete. Vil heller si at en brukt 7 serie representerer skyhøyt billån og flashing på mange(ikke alle!). Snakket med noen som jobber i bank og det er forferdelig mange dyre bmw'er i norge som er bakt inn i huset på 30 års nedbetaling.
Og støtter Fredrik på forholdene i europa. En del bør dra vekk skylappene og skjønne hvor inni helsike dårlig stilt det er nedover i europa om dagen. Når halvparten av folk under 30 år er arbeidsledige i europa så går det ikke på om man er kommunist eller ikke.