Gå til innhold

KireS

Medlem
  • Innholdsteller

    889
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av KireS

  1. Grattis så mye! Samme farge som jeg har bestilt. Ikke feil den utstyrslista di gitt
  2. Nice
  3. Satan jeg gleder meg til å gjøre det samme om noen få uker
  4. Grattis så mye, da har du en bra helg foran deg med litt kjøring forhåpentligvis
  5. ....
  6. Selgern på Stenshagen var veldig overrasket over at min var låst allerede og klar for prod, var veldig kjapt! Nå kommer det snart en flott 2004 316it med 150k på tellern til salgs. Sportsseter,klima,xenon ta kontakt hvis interesse
  7. Blir den fortsatt levert i slutten av februar? Jeg bestilte en F20 i slutten av november og får den ikke før i slutten av februar. Et helt kvartal å vente, og det er vondt! Den skulle være klar i starten/midten av februar
  8. Koster 20k opp til 318 og 20k til opp til 320. Skulle veldig gjerne hatt 320 men i forhold til studenten over her så må jeg sette grensen et sted
  9. Tusen takk for gratulasjoner folkens! Fikk vite i dag at bilen er ferdig produsert i uke 3 så dette går virkelig radig!! Bestilte den på tirsdag
  10. Å det kan man gjøre noe med vettu.... Nei det er ikke aktuelt å gjøre noe med det på en helt ny bil! Hadde jeg vært så ivrig på mer gamp hadde jeg kjøpt det originalt
  11. Takker og bukker
  12. Har du fått ettermontert webasto på din bil? evt pris for det? Vurderer å gjøre det men koster jo 20-30k fra bmw som er litt stivt!
  13. Jo bytter den inn. Den er jo to år nå så da er det på tide Hehe, det er sprekt!
  14. Grattis så mye! Men har ikke du en F11 fra før?
  15. Takker, nå kommer det nok en flott F30\31 til bygda, ikke like hissig da men morro lell
  16. Ja overgangen fra e46 er selvfølgelig ganske bra men skal ikke kimse av gamle slitern:) Slik blir interiøret, digger virkelig M sport interiøret i nye 3'ern!!
  17. Tusen takk for gratulasjoner Angående bortfall av sportsunderstell så er det bare fordi jeg synes bilen er stiv nok som det er.
  18. Da var bilen bestilt. Fy søren jeg gleder meg til å få kloa i en helt ny bil. Har testa den og synes den er en drøm å kjøre og motoren fungerer veldig godt sammen med 8 trinns auto. Ventetiden frem til slutten av februar blir hard men verdt det :mrgreen: Utstyrsliste: 316d Touring Frakt og leveringskostnader (levert Fornebu) Farge, interiør og lettmetallfelger Glaciärsilver metallic (Del av M Sportspakke) A83 Stoff Hexagon/Alcantara anthracite/Black (Del av M Sportspakke) HAAT LMfelg Stjerneeke 400 18" (Del av M Sportspakke) 2PE Interiør Interiørlister i edeltre (Del av M Sportspakke) 4AB Utstyrspakker Visibility pakke ZVD Drive Comfort pakke ZVA M Sportspakke 337 Ekstrautstyr Automatgir 205 Bortfall av sportsunderstell (Del av M Sportspakke) 225 Multifunksjonstaster på rattet 249 Standard Runflat dekk 258 Standard Automatisk baklukebetjening 316 Standard Bortfall av modellbetegnelse 320 Takreling matt sort 3AA Tilhengerfeste 3AC Solbeskyttende vinduer 420 Varseltrekant og førstehjelpssett 428 Standard Aut. avblendbare innvendige speil (Del av Visibility pakke) 431 Gjennomlastingssystem 465 Standard Sportsseter foran (Del av M Sportspakke) 481 Oppvarmbare forseter 494 Standard Midtarmlene foran, skyvbart 4AE Standard Dekorkant Interiørliste Perleglans Krom (Del av M Sportspakke) 4DM Lyktespylersystem 502 Standard Park Distance Control (PDC) (Del av Drive Comfort pakke) 508 Tåkelys (Del av M Sportspakke) 520 18.12.12 BMW Configurator ebsm.bmwgroup.com/VCO60/print.html 2/2 Tåkelys (Del av M Sportspakke) 520 Regnsensor (Del av Visibility pakke) 521 Xenon 522 Adaptive kjørelys 524 Klimaautomatikk 534 Standard Dynamisk cruise control (Del av Drive Comfort pakke) 544 Ekstra 12V-uttak 575 Standard Fjernlysassistent 5AC 0 NOK Deaktivering av passasjerkollisjonsputen 5DA Standard Nedfellbare hodestøtter bak (Del av Visibility pakke) 5DC 0 NOK DAB+ radio 654 Utøket tilkobling mobile enheter (Del av Drive Comfort pakke) 6NK M Sportsratt i skinn (Del av M Sportspakke) 710 M Aerodynamikkpakke (Del av M Sportspakke) 715 Individual Shadow Line, høyglans (Del av M Sportspakke) 760 Individual antrasitt taktrekk (Del av M Sportspakke) 775
  19. BMW har tydeligvis bestemt seg for å øke takten på facelift noe jeg ikke synes er en heldig utvikling. X1 kom lenge før noen hadde forventet, X3 og 5 serie kommer allerede til sommeren. Hvis jeg ikke husker feil var vel 3-4 år normen før.
  20. Anbefaler å finne noen på DCN.no. er egen kategori for jobber søkes utført. Mange av de er utrolig dyktige
  21. Grattis med flott bil:)!
  22. Fadern har hatt en 2004 520iA i ca 5 år nå og har vel egentlig ikke hatt noen issues i det hele tatt. Så jeg kan sterkt anbefale den:)
  23. Man skal vel ikke klage så mye på lærlinglønnen. Man må jo se på det som en utdanning og de aller fleste må betale for å få seg en utdanning..
  24. Det er helt riktige signaler i mine øyne. Kun kommunister eller tilbakestående som reagerer negativt på store og dyre statusbiler. Disse store bilene representerer overklasse, og selvsikkerhet. Hva andre sier om ens bil skal vel ikke ha noe som helst å si vel? Uansett så er alle som måtte ha noe i mot 7-serie, S-klasse og liknende, misunnelige eller eier Rolls Royce. On topic: Jeg tror verdifallet gjør at disse bilene ikke blir solgt, og at det å bli kvitt bilen kan bli vanskeligere. I tillegg er den dyrere å kjøre/eie. Hvis jeg skulle handlet meg en så NY bil som mulig i skrivende stund, så ville bilen i linken være aktuell.. Prisen er bra! Men ville nok heller handlet meg en gammel CL AMG Mercedes. Det der er ganske fjåsete. Vil heller si at en brukt 7 serie representerer skyhøyt billån og flashing på mange(ikke alle!). Snakket med noen som jobber i bank og det er forferdelig mange dyre bmw'er i norge som er bakt inn i huset på 30 års nedbetaling. Og støtter Fredrik på forholdene i europa. En del bør dra vekk skylappene og skjønne hvor inni helsike dårlig stilt det er nedover i europa om dagen. Når halvparten av folk under 30 år er arbeidsledige i europa så går det ikke på om man er kommunist eller ikke.
  25. Men det går også på at en stor og dyr sedan er veldig uvanlig i norge da de fleste vil ha stasjonsvogner. Hadde man fått 7 serie stv hadde det vært noe annet:)
×
×
  • Opprett ny...