Gå til innhold

KireS

Medlem
  • Innholdsteller

    889
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av KireS

  1. Jaggu, den må vi jo få litt info på. Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig. Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo. Satan i Japan!!
  2. Hva jeg ville valgt er litt vrien. Har prøvd F30 328(samme motor). Var en kort tur så fikk ikke helt inntrykk av den men den var veldig morsom. Men tror kanskje den blir litt for "ivrig" hvis du skjønner. Den passet veldig godt i en liten 3 serie og morsom å jage på turtall men en 5 serie er gjerne litt mer "lokomotiv" og da passer en stor 6'er bedre. Er i utgangspunktet mye mer fan av bensin men i dette tilfelle tror jeg seksern passer bilen bedre. om angående pris, om den koster 900k eller en mill er vel ikke så viktig når man er oppe i de summene
  3. Blir litt vanskelig da den ikke produseres lengre og man kunne ikke få den med Xdrive da den fantes
  4. Men har aldri sett en F11 med de felgene så du kan jo hive de på den, hadde vært morro å sett:)
  5. Så gromt ut men på den bilen ville jeg hatt det originalt. Nå ble den litt rånete. Men fortstatt nydelig bil:)
  6. Utrolig fin bil! Annerledes og veldig kule felger.
  7. Tomteprisene kan vel ikke være med i disse regnestykkene? Undersøkte litt nybygg før vi kjøpte hus i fjor og så vidt jeg greide å finne ut kom man veldig fort opp i 3-3.5 mill i bare byggekostnader og utarbeidelse av tomt men uten tomtekjøp for et helt kurant hus. Men det er klart at hvis man gjør mye selv blir det jo fort mye rimeligere.
  8. Nydelig bil! Imponert over din E34 samling:)
  9. Ikke erfaring med noen selv men sjekk på www.dcn.no. Er endel der inne som utfører oppdrag.
  10. BMW har virkelig truffet med denne modellen! Utrolig stilig bil med knall fargevalg!
  11. Grattis så mye med nydelig bil! Bra du bestillte dobbel blås bak, det standard sugerøret er ingen højdare!
  12. De fleste banker har kalkulator på nettsidene sine. Så er det også bare å ta kontakt med banker å høre hva de kan gi deg av tilbud.
  13. Jeg har en Skiguard 950 på min. Får jo litt "solskjerm" over frontruta men må ha så lang pga skiene. Synes det er den fineste boksen men blir nok litt lav hvis du skla ha pulk osv i den
  14. Hatt min 04 316 siden desember 2010 og kjørt over 40k.. Blir nok beholdt et par år til så den kan oppgraderes til en lettere brukt F31
  15. Så blir det bestilling nå eller? Har selv testet 328 og er en fantastik bil på alle måter! BMW har virkelig truffet på denne:)
  16. Nice,grattis! Har testet 328 og F30 er en helt nydelig bil!
  17. Fikk opplyst at man kan kjøpe uten disse pakkene også så ingen grunn til å se så mørkt på det for dere som ikke liker de
  18. Tja, vil ikke på noen måte si at det følger den trenden på interiør! Interiøret er en stor forbedring fra E90 som var en nedtur på interiør siden. Samme med at e60 er mye mer plastic fantastic i forhold til E39. Men F10 interiøret er en virkelig højdare og føler det samme om F30. Men at de gjør det litt trangere er nok bevisst ja for å skille 3 og 5 litt noe som er forståelig.
  19. Da har jeg fått prøvd 328i. Satan i japan det var en fet bil! Liker F30 utrolig godt og kommer til å kjøpe en etterhvert, men da som 320i. Synes bilen ser utrolig bra ut på utsiden og innsiden og milevis foran interiøret til F90 som jeg alltid har syntes vært litt kjipt! Men blir jaggu en dyr bil! Skal være forsiktig på lista for å komme under 550k og det er jo nok for en 320. men alt i alt, hadde høye forhåpninger til bilen og de ble innfridd En liten ting jeg merket er at interiøret er veldig mye mer kompakt enn i min e46 der det er veldig luftig og åpent. Kan nesten kjennes litt trangt ut.
  20. Nydelig bil mtp motor og farger Me want!
  21. Grattis! Knall bil med super motor:)!
  22. kommer du å henter bilen fra Kirkenes da eller?:=)
  23. Hei, Må bytte skiver og klosser rundt om på bilen samt brekket. Begynner også å blir endel slark i understellet så er vel litt ymse som må taes der. Hvis noen har tid og lyst til å tjene litt pæng hadde det vært supert Bilen er en 2004 316iT som har gått 118.000. Mvh Erik
×
×
  • Opprett ny...