Selv om sort er et h.. å holde rent ville nok jeg gått for sort med sort dash osv og lyse eller salbrune seter, ser så griserått ut:)
Skulle ønske jeg hadde din problemstilling;)
Jeg synes mørkt tre passer veldig bra i denne type bil, blir en veldig "kald" stemning med alu look av og til. Men sort pianolakk er utrolig stilig da!
Legger ut et bildet av noen bimmers i familien.
3 Serien tilhører svoger, E39'en er mor sin og og til slutt far sin E60.
Jeg har desverre ikke noe å tilføye samlingen enda men satser på at vi får ett nytt medlem om ikke så alt for lenge
Deilig å se:) Leste en annen test for en stund tilbake der de kjørte X5 3.0d mot Lexus RX400hybrid og hybriden var ikke stort bedre en X5'en på mpg der heller.
Nope, den skal våkne når man trykker på hjulet og der var det ikke mye liv. Må vel stikke innom verkstedet å få de til å se på dette..
Edit:
Men takker så mye for svar
Hvordan synes du det er å gå over fra 528 til 318? har selv hatt e46 og men kjørt mest e39 og synes femmern er så utrolig mye mer komfortabel mens 3'ern er selfølgelig mer sporty..
Du fikk 9 rette av 10 mulige, Du er skremmende god. Har du ingen venner?
Ikke dårlig! Fikk feil på 6 trinnskassen, jeg gjettet Merce som flere her ser jeg..