Gå til innhold

liffi

Medlem
  • Innholdsteller

    5165
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    70

Alt skrevet av liffi

  1. Bump uten dekk. eller bud. eller med dekk - bytte?
  2. er flere bolt hull på dem, men er nok 4x108?!
  3. tauer en sliten e30;)
  4. Er noe annet å BRUKE en bil på bane enn å Prøve den på bane;)
  5. haha, ja det skal jeg huske;)
  6. kan møtes i moss også, hvis ikke det er noe problem;)
  7. nei, disse bilene tåler mye:)
  8. hvor holder du til? 600 for stag å spoiler:)
  9. på en måte skjønner jeg han litt. er synd når folk ødelegger gammle klasikkere, men da denne skal restaureres, er det noe annet;) å bilen blir ikke i hjælkjørt, bare lekt litt med:) er 2 forskjellige ting.
  10. neida, bare litt go kreng;)
  11. ødelagt blir den ikke da denne skal pusses opp til vinteren til sin org. stand. vell, kan ikke si den går dårlig. .
  12. kan vell legges til at bilen krenga RIMELIG godt med org fjæring
  13. Går greit å leke seg med en go gammel "Shark" Måtte bare prøve den litt, å se hvordan den takklet nåtidens kjøring. Kanskje litt synd å hærje med en gammel klasikker, men bilen skal restaureres I vinteren til sin org.stand. Bilen til min fetter som måtte prøvekjøres;) 3.2l Sveise diff pelt ut baksete Thats it:)
  14. Bump Selges for 4000,- med NYE dekk hvis noen er int
  15. ser du vill bytte i felger evt? Har noen org. lorinser felger. 5x112 kan trenge 1 strøk klarlakk å nye dekk. disse får man ikke tak i lenger. har ikke funnet noen. kostet 60.000 nye for mange årtilbake, er selfølgelig ikke verdt denne prisen nå. 8x18 ET38 Foran 235-35 / 18 bak 255-35 / 18
  16. Denne annonsen kan slettes.... da bilen er solgt til meg
  17. 40 er nok litt lite da jeg kjøpte den for 35, å er påkosta den mer en det budsjette ditt;) hehe. å er enda ikke ferdig.
  18. jeg veit, men har blitt litt dyrt;) Lagt den ut for 85 slik den står nå. får jeg ikke det for den, beholder jeg den:)
  19. vurderer salg
  20. Da har jeg Prøvekjørt bilen noen dager, å alt ser ut til å fingere:) Mellomaksel oppheng begynner å bli dårlig, tåler vist ikke så mye hjulspinn gitt, så det må forsterkes. Uten om det, virker det bra;) litt små justeringer, litt mindere hjul så blir det bra:) Bror sinn 325i sammen med min:)
  21. ser ganske fine ut på bil med senk. selges med dekk hvis noen er int.
  22. Dette ser bra ut:)
  23. Ja, du får gjøre det;)
  24. Å hva er det fornoe?!!
  25. jeg er ikke sikker enda. skulle jo være mulig siden det er lovlig med 15% effekt økning på org 325i men får høre litt med biltilsynet osv:)
×
×
  • Opprett ny...