Gå til innhold

janerik171187

Medlem
  • Innholdsteller

    5881
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av janerik171187

  1. e30 anyone? http://jalopnik.com/this-is-the-worlds- ... socialflow fæl.no
  2. ja passer gjør det :)z3m er litt kraftigere å har justerbart kw nå men om jg skal kunne godkjenne med turboen er vel det letteste 3,2 bremser å da må e36 på foran...mn hva BT sier til to ulike TUV på en bil er jeg mer usikker på Z3m er vell likt m3. Så passer vell rett på de og. Hold tråden oppdatert. Da har samme problem når jeg skal godkjenne det selv.
  3. Det jeg har hørt er at z3m skal funke. Er da compakt/e30 type bak. Og e36 foran Hakke helt sjekka opp godkjenningsmessig. Men passer ivaffall.
  4. mye farger på fronten jah
  5. Jeg har gjort det på turbo e30'n min. Ligger vell noen bilder i tråden min om den tror jeg. Er link i signaturen min. Gikk greit med den typen beltespole jeg hadde. Men donorbeltet var ikke fullt så lett. (Gamle eier hadde klippi beltene og hadde bare touringbelter liggende så måtte flytte over beltet)
  6. tja, prøve å huske da 1987 saab 900t8 airflow 1987 e30 320i 4dørs 1988 mazda 626 2.0 199x mazda 323 1991 e36 320i 4dørs 1991 525i e34 1992/3 525tdsa e34 touring 1986/7 e30 325i cab 1988ish saab 9000 t16 rubdt 1990 izusu campo (kjøpt for 6000kr, solgt for 12000kr uka etter) 1986/7 e28 518i 1988 e30 325ix touring og sikkert noen jeg har glemt dette er vell de som har hatt skilt disse har jeg nå 1983 e30 323i 2dørs (turbogodkjent) 1984 e30 320i 4dørs 1988 e30 320i cab har og hatt endel delebiler da
  7. den skal vell inn i luftfilterboksen?
  8. hvis jeg husker riktig er 380 320 hjerne mens 153 er 325, får vell og 173 hjerne som er 325 tatt rett fra husken, så forbehold om feil
  9. er gjerne thermostat der, så fullt trykk er det nødvendighvis ikke.
  10. Ikke ennå. Men kommer. Kan vell ha 8cm klaring under bilen nå.
  11. mye senk får du godkjent med tuv papira a? er igrunn ikke sikker, liker å ha litt vandring på fjøringa, så senkesett gjør jobben bra igrunn. er og litt det hva bt sier til e36 understell framme og z3m bak (dvs coilover fra de bilene og da tilsvarende tuv.)
  12. blir vell å godkjenne det da
  13. vibrasjonene ble borte ivaffall men blir nok å selge neste år om jeg ikke får noen interreserte iår da
  14. ikke skjedd stort i det siste, men har handlet en reserveturbo (kkk27, lik den jeg har) og fått tak i noen slissa/borra skiver til e36 m3 forstillinga jeg har liggende. fullt fres på jobb og rydding/terassebygging hjemme, så sjer ikek stort med bilen, men tenkte sjekke opp om det er bensinpumpa som ikke gir nok som er grunnen til at den sperrer, men tar nok noen uker, kommer ikke inn i garasjen nå dah akke grus der lenger
  15. spotta denne tidligere en dag her
  16. har gs performance på turbo'n. bremser bra, men synes de støver en del, men hakke sjekka i forhold til org klosser.
  17. ble hull i ene radiatorslangen på cab'n, da var det vannpumpa som var slarkete, så kan jo sjekke den,
  18. sendt pm
  19. må huske at 5gir på zf er lik 4 gir på getrag 260 som ix har (om det var org kasse da)
  20. er vell ikke store toppfarta (ikke at det betyr noe menne) med zf kasse og 4.10 diff har liggende zf og 2,93 lamelldiff jeg skal bruke senere, håper det blir brukbart
  21. på min m20b23turbo har det høyeste oljen vært på ca 90grader, det var under banekjøring, ellers så ligger den stort sett noe mer rundt 70-80 ish, spørs kjøringa
×
×
  • Opprett ny...