Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Åja Men ingen slitasjeskader elr no?
  2. Dy har vel ikke bilder av ditt rat, eller flere biler?
  3. BTW, flere bilder ønskes!
  4. Akkurat slik jeg håper å få en gang! Skikkelig fin, finnes ikke ord for hvor godt jeg liker E34 :D
  5. Ser ut som en strekt X6, og jeg liker X6'n bedre for å si det sånn...
  6. Gratulerer med en rå lekker E30!
  7. Ble heftig med senkt og mye 18" Begynner å bli en skikkelig bil det her!
  8. Utrolig fin en coupeen din! Felgene = 10/10 :D
  9. Motorn heter M50B25 Et godt stykke E34 dette, var bare den chromen i nyrene som trekker ned syntes nå jeg
  10. Går vel ann å leie rudskogen eller vente til neste gatebiltreff/BMWCCN treff, når de skal på bane.
  11. Digger den fagen der, utrolig fin E36 dette her!
  12. Huff Uff, denne likte jeg ikke.
  13. Fan, det er automat.
  14. Har det skjedd noe mer her da? Leenge siden sist...
  15. Ville heller ha gått for Rondell i 18" Og 19" blir kanskje litt for stort slik som S.Arnesen skrev over meg..
  16. Wow! RÅ lekkert!! Å fy FFFF, har du litt mer info om den ellr, motor og slikt?
  17. Fy faen til mye kjøring a!
  18. Hvordan ble den bak nå da?
  19. Ble fin i lakken nå!
  20. Velkommen til forumet og gratulerer med en flott BMW. Du vil ikke angre på at du valgte dette bil merket!
  21. Kjempe tøft, men du må ikke begynne med Førgd igjen da Morten!!
  22. Liker alle planene dine untatt stylingen!
  23. Bilde av den her:
  24. Hvilket verktøy trenger man for å skru av topplokket på M20? Kanskje litt rart spørsmål men men....
×
×
  • Opprett ny...