Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Hvis man bestiller, betaler man i oppkrav, eller skal man sende på kontonumr? /Fredrik
  2. Hvorfor "bumper" du ditt eget prosjekt?
  3. Skal begynne på skole nå. Ferdig om 4 år.
  4. Minste pris? KM stand?
  5. Hvis den fortsatt er til salgs. Har du fått noen bud, minsepris? /Fredrik
  6. Litt for mye plastikk etter min smak. Fin og blank lakk/farge med riktig motor
  7. Litt kult bil da. En mini versjon av 1 serie.
  8. Denne bilen har ikke tilfeldigvis hatt brun lakk før?
  9. Passer til E30. Ser ut til at de følger med nav ( så litt på bildet)
  10. Uff uff, så hendelsen. Triste greier. Men hvem her skylda? Hørte noe om at Volvon bremset ned for å prøve å sladde?
  11. Selge den allerede? KM stand, hvor holder du til?
  12. I år blir det biltur rundt om europa igjen. Ifjord kjørte vi 6000km ned til Italia, med en FORD! I år går turen til Spania med ny BMW :D
  13. Bilder selger.
  14. Utrolig fin den garasjen din har blitt. Rett og slett HEFTIG!
  15. Hva f er det bilde av på tanklokket ditt?
  16. MASSE carbon! Flotters.
  17. Ojj, ble visst mye mørkere når jeg la ut bildet på bimmers.
  18. Kjøretøy: BMW E34 525i 12V. Hvis du hadde tatt deg tid i 3 sekunder, så hadde du finni det ut med en gang.
  19. Blir bare bedre og bedre, ser ut som du har gjort noe med eksosen også?
×
×
  • Opprett ny...