Blir artig å følge med på dette, skulle vært flere slike prosjekter her.
Blå eller grønn hadde vært fint syntes jeg.
En ting jeg bare må spørre om, hvor kjøpte du felgene?
Sitter å leiter etter Photoshop nå. finner mange filer, men vet ikke hvem av de som er den riktige, finnes så mange versoner...
Kan du gi med link til en som ser sikker ut? Skjønner egentlig ikke en dritt av TPB.
Bare hvordan man laster ned.
Pleier jo å redigere bildene mine etter jeg har tatt bilder, men jeg bruker Gimp2 (et dårlig gratisprogram).
Gidder ikke å bruke 10K på et så veldig avansert program heller som jeg ikke skjønner en dritt av
Men takk for tipsene.
Skal til rudskogen til helga, dette blir det første treffet jeg skal på med det nye kameraet mitt.
Lurer bare på litt hvordan jeg kan ta bra bilder av biler i fart?
Hvilken lukkertid, ISO osv?
Kameraet er Canon EOS450d forresten
/Fredrik