Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Blir artig å følge med på dette, skulle vært flere slike prosjekter her. Blå eller grønn hadde vært fint syntes jeg. En ting jeg bare må spørre om, hvor kjøpte du felgene?
  2. Har sett flere 96modeller, alle jeg har sett har vært stasjonsvogner.
  3. Trodde det var to på den jeg? Vi har i allefall det, men vi har sen "store" utgaven også da. Men mente at alle hadde to CD/DVD rom?
  4. +1. :D Gleder med helt villt til seinere i dag.
  5. +1. Donerer gjerne jeg.
  6. Ser litt ut som en gris.
  7. Lekkert. likte dette utseende godt!
  8. Hadde vært konge det! Får bare se om jeg rekker det da, har ihvertfall veldig lyst!
  9. Jeg bruker GIMP2 akkurat nå, dette er veldig enkelt, og ikke noe avansert, og det er gratis. men har jo ikke like mange funksjoner om Adobe osv da.
  10. Tuusen takk for hjelpen. :D
  11. Fan, hadde håpet å få sett denne på rudskogen.
  12. Sitter å leiter etter Photoshop nå. finner mange filer, men vet ikke hvem av de som er den riktige, finnes så mange versoner... Kan du gi med link til en som ser sikker ut? Skjønner egentlig ikke en dritt av TPB. Bare hvordan man laster ned.
  13. Det er CS4 du har right ?
  14. Gjorde det en gang, pc'n havarerte, fikk virus, gjør ikke det igjen..
  15. Pleier jo å redigere bildene mine etter jeg har tatt bilder, men jeg bruker Gimp2 (et dårlig gratisprogram). Gidder ikke å bruke 10K på et så veldig avansert program heller som jeg ikke skjønner en dritt av Men takk for tipsene.
  16. Skal til rudskogen til helga, dette blir det første treffet jeg skal på med det nye kameraet mitt. Lurer bare på litt hvordan jeg kan ta bra bilder av biler i fart? Hvilken lukkertid, ISO osv? Kameraet er Canon EOS450d forresten /Fredrik
  17. Kommer du til Rudskogen til helgen? Hadde vært gøy å sett bilen in real life.
  18. Skal opp til Lørda'n jeg
  19. Ble bra. Syntes det ble finest på bakdørene. Brock hjula kler bilen din kjempe godt.
  20. Utrolige bilder som vanelig! Lekker.
  21. Men hellers, en flott bil med fine farge kombinasjoner.
  22. Jøss, de kopi fangerne så veldig "firkantede" ut? Hiv på noen 19 eller 20" felger så er du i boks
  23. Sa du ikke akkurat at du hadde 8stk inne da?
  24. Gjør det klar til Rudskogen?
×
×
  • Opprett ny...