Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Er en egen tråd om den her. (Salgstråd altså)
  2. En annen ting. Ser at bilen er en 1989mod, og det står at motoren er på 150hk (som da er en 24ventiler) Men 24ventilers motoren kom jo i 1990. Betyr det at det har vært motorbytte da?
  3. Hva er KM stand?
  4. Skulle øsnke det ja.
  5. Ble bra det, bare å rydde opp i ledningene dine nå da? hehe
  6. Joa, men mesteparten er borte, dumme finanskrisa, tapte masse aksjer på dette. Men får vente å se om jeg kanskje vinner litt på extra trekninga i kveld da vettu.
  7. Plager med helt villt at jeg ikke har penger akkurat nå.
  8. Flott bil. Fine fargekombinasjoner Gratulerer!
  9. Ja, prøv lakk øyelokka sorte før du kaster de. Tror det blir bedre uten, men liker de bedre sort enn røde ihvertfall.
  10. SLIK skal en salgstråd være. Oversiktlig og ryddig.
  11. Likte fire best, men kult med litt forandring.
  12. Slutta med Eu kontroll?
  13. Her: http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?w ... nguest&p=H Du går på *Carbondeler også *Diverse, der finner du det.
  14. Burde skrive hvilken type bil du trenger dette til også? Ser ut til å være E30?
  15. Takk til dere begge to.
  16. Diverse bilder fra treffet. Og et bilde av de flotte motorrommet til Stale To store loffer Og til slutt. Kongen. 8)
  17. Skulle kanskje ha vært i "Annet bil- & motorprat" ? Men du får sikkert hjelpen du trenger her også. ;)
  18. Det står jo at bilen selges i deler?
  19. Rått prosjekt. Stå på!
  20. Hva er det som er galt med denne annonsen da?
  21. Hvorfor selge denne flotte bilen?
×
×
  • Opprett ny...