Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Åh, kult, du MÅ legge ut bilder.
  2. Ser ut som en veldig fin bil, legg ut flere bilder så fort du kan okey? :D
  3. Trokke det går... må bare vente til den forsvinner.?
  4. Rått.
  5. Var litt for mørke bilder
  6. M3 styling er mye finere spørr du meg.
  7. Blir kjempe bra dette. Stemmer på DE lykter, mye finere.
  8. Kommer til å bli kjempe tøft, gleder med til å se resultatet.
  9. Enig der, Det er helt villt.
  10. Tøft Hadde vært gøy det!?
  11. Stemmer det vettu Mr. Hva du vet altså Bor på Gulset selv du eller? Husker mine 3 år i Skien. Hver gang vi dro til Gulset så var det bare "colorline" sa de. Du kjenner kanskje ein Inge der, eller kanskje Roy? Colorline ja
  12. Gjør det ikke? Hehe, da får jeg titte litt der jeg da.
  13. Elkjøp har sikkert en slik avtale, hvis de klarer å selge f.eks: 100 sony produkter så får de en slags form for bonus eller noe.
  14. Først nå kommer det.
  15. 10k, svært høy pris.
  16. CS3, Hvor får man tak i slikt?
  17. Har Gimp 2, Men skjønner ikke en dritt
×
×
  • Opprett ny...