Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Hadde E30 det rattet der?
  2. Fin bil, likte fargen godt.
  3. Veldig pent.
  4. HELVETTES Automat!!!! :@
  5. Følger med som bare F jeg.
  6. Veldig fine bilder!!
  7. Lagde BMW E39 M5 Touring?...Nei?
  8. Mange flotte biler her.
  9. Veldig fine bilder og bil.
  10. Liker Z4M Veldig godt jeg, sykt deilig bil. :D
  11. Har du lakkert listene inni?
  12. Bare synd at det er automat.
  13. Fin bil, digger E28. Bra motor også.
  14. Veldig fin bil. :D
  15. Veldig bra, syntes egentlig at E34 kler den spoileren der bra.
  16. James bond, og Taxi, den Amerikanske versjonen.
  17. Jepp, ganske lett.
  18. Veeldig fin bil, kledde hvit fargen godt.
×
×
  • Opprett ny...