Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Damn, Sykt fine bilder og bilder! *Tommel Opp*
  2. Fine Bilder av Fin BMW. Det liker vi.
  3. Tøøft. ble bra med bare ett enderør, syntes at det er litt kult egentlig.
  4. Kul tråd slik som "Another day at the office".
  5. Heldig gris.
  6. Nyydelig bil.
  7. Oj Oj, Det var en fin bit av en e30. spesifikasjoner om bilen?
  8. Den gulfargen er ganske kul.
  9. Grattis. Den ser ut til å være en fin bil. Legg ut flere bilder og info ja.
  10. StaLe30 Har Min Stemme.
  11. Ble pent. Ja, Nå får vi vente på Lydklipp.
  12. Utrolig pen bil! Den fineste E30 4 dører jeg har sett.
  13. Syntes at disse er kanske kule jeg. AC schnitzer Selv om de ikke har kant.
  14. HeHe, Veldig Rart....
  15. E34 Cab??
  16. Utrolig Bra!
  17. Fet Prosjekt, skal følge med her. (Er "litt" Treig)
×
×
  • Opprett ny...