Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Får vell bare finne meg en ny spiller trur jeg
  2. Ja, er lyd på den andre spilleren Så nå hører jeg på cder som jeg kjøpte når jeg var 12år gammel Flott, kommer innom i lunsjen
  3. Er jo to kontakter orginalt til høytalere og strøm. Så følgte det jo med den iso kontakten. Som man kobler disse to som står i bilen med, og videre til spilleren i en kontakt. Syntes det er rart at det ikke funker. Står jo en spiller i bilen nå, med lik kontakt. Men skulle gjerne brukt den andre spilleren siden den som står i ikke har aux Btw, vet du om dere har sort plastidip sprayboks på lager Håvard ?
  4. Ja, har selvfølgelig det Men syntes det er rart at det ikke skal virke : /
  5. Problem løst Var remoten
  6. Hei. Selger nå mitt strøkne m-tech II ratt som passer til bmw 3 og 5 serie, e28,e30,34. Rattet er brukt i ca 1måned og er som nytt. Kjøpt fra bmw forhandler. Nypris er 3900,- Pris 2000kr /bud + evt frakt Bilder:
  7. Se om det er sot i potta, er det ikke har den dpf, er det sot så har den ikke
  8. EWS er jo startsperre, så da forsvinner jo denne. Alpha-N mapp må du ha om du skal montere carboninnsug siden lmm forsvinner. Right?
  9. En firehjulskontroll så er bilen god for veien igjen ! Veldig synd dette ,men må se i det positivet av dere slapp unna med større personskader, materielleskader kan alltids erstattes.
  10. Svart taktrekk ! Jaa, det er såå mye pener og mer helhetlig med svart taktrekk. Morro at du gjør så mye jobb på en preface bil! Veldig bra gjort!
  11. Gratulerer så mye! Dette er rått! Morro at noen også får positive tilbakelmeldinger fra biltilsynet også. Men når bilen er såpass strøken (ny), så kan man vell umulig ikke godkjenne den
  12. Savnet etter e34 blir meget stort av å se denne! Utrolig pen bil! Er så badass med sorte hovedlykter, v8 fronten. Mangler bare shadowline lister rundt vinduene nå
  13. Kommer jeg, og noen andre kammerater fra Skien/Porsgrunn
  14. Sinnsykt pent! E60 er virkelig flotte biler med felger, senk og toning av vinduer
  15. Skjer ikke stort med bilen i disse dager heller, siden det er dårlige forhold ute. Men fikk luftet motoren litt i dag, etter å ha stått stille i mange måneder. Jeg og noen kompiser har fått leid et verksted i nærheten også, så fikk kjørt bilen ditt, slik at jeg får mulighet til å pusle litt med bilen fram mot våren Først ut av hiet sitt. Sånn ca på plass
  16. Vet Hadde bilder av det, men ser ut til at de har blitt borte Var jeg som monterte sammen fronten igjen også
  17. Grom bil! En kompis har en original m5 fanger til e34 liggende. Kan høre med han ang pris. Den står i porsgrunn btw
  18. Hehe, sant nokk Sendte dem en e-post i sta. Regner med at du vet hvilken bil jeg sikter til ? Forøyd med 1ern?
  19. Noen som har snøring?
  20. Må ikke spise opp alt det du tjente på den bilen da
  21. Heisann. Lurer bare litt på hvordan det er med godkjenning av bil, med større motor. Det jeg lurer på er en 1989mod 520, som jeg lurer på å bygge om til m5. Det som er tingen er at bilen er originalt en m20b20 12v, og med automat. Men så står det pr.dag en m50b25 motor og manuell girkasse. Vil dette by på problemer ved godkjenning. Stemmer det ikke ifølge reglene, at bilen må på visning før ombygging i original stand? og at delebilen må plomberes? Dette er en bil jeg vurderer å kjøpe, og er litt i tvil om det vil by på problemer med tanke på at bilen allerede er "ombygget". Setter stor pris på om noen som vet, kan legge ut et svar mvh Fredrik
  22. om du har bixenon så lyser vel ikke den indre lykta nei
  23. Skal være sånn ja De hullene er festene til en ekstra vannpumpe om du har webasto
  24. Trenger ikke å bli irritert over at folk spør hvor den står i landet. Er ikke alle som har tid/ gidder å reise landet rundt for å se/kjøpe bil. bilen er absolutt meget pen, og er jo verdt en liten kjøretur for å bli hentet evnt Finn.no er nokk et bedre sted å annonsere enn her, i den prisklassen
  25. Fått tatt et ordentlig bilde nå ja De heter forresten style 168, og er originale bmw felger _! Men syntes at style 128 hadde passet din bedre! enda litt mer concave felger
×
×
  • Opprett ny...