Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Definitivt! Muligens funnet noen felger nå. Men er litt usikker. Tenker jeg drar ut å ser på noen i morgen. Men hvilke felger syntes folket? *Bilde 1* *Bilde 2* *Bilde 3* Hva tror dere hadde blitt best? Blir 20" for stort?
  2. Ble råbra! Bilen så mye "helere" ut med en gang! Det gjorde seg veldig med v8 front og sorte hella lykter
  3. Så dette for noen uker siden selv. Tok noen bilder, men ser ut til at jeg har slettet dem :/ Veldig pen farge han har valgt der han har byttet ut karroseridelene også. Men så ut til å vær en del rust på A-stammen i bunn og kanalene. Men var veldig bra på de typiske plassene. Lurer på hva historien bak bilen er... ?
  4. Jeg er også på utskikk etter nye felger helst 19" muligens 20". Finner egentlig ingen som passer 7serie og ser pent ut. Noen som har noen forslag som kunne blitt bra? Noen som har noen til salgs?
  5. Det ene parklyspære takket for seg på lørdagen, så da plukket jeg like så godt ut begge. Syntes det ble greit uten, så kommer ikke til å sett noen inn heller tror jeg. Blir kanskje us-parklys Noen bilder fra natt til søndag
  6. Noen bilder tatt natt til søndag. Flere bilder i min Bildetråd
  7. Så deg i går med t-skjorten
  8. Hadde bilen først på Gs bildeler i skien, de hadde bilen inne i 30min, før verksmester kom ut og sa at bilen var for lav bak til ta firehjulskontroll. Så da dro jeg til jobben til en kompis og fikk fikset det Ble fortalt på biltilsynet at jeg kunne komme innom på dropp inn på tirsdager og godkjenne senkesettet. Var innom sist tirsdag, betalte og stilte meg i kø, så kom kjærringa løpans ut etter 10 min, og fortalte at det ikke gikk ann å godkjenne senkesett på dropp inn. Så da har jeg time 7.august :-/ Så da var det bare til å justere den ned igjen Har kun justert foran, da planen var å trekke camping vogn med denne. Men dagen før vi skulle dra, fant vi ut av jeg manglet tilhengerfeste kula, og ingen av oss hadde sertifikat til å trekke, da totalvekta oversteg 3500kr med bil og vogn. Så da ble det en 525tds med over 460.000km på ryggen. Gikk bra det! Noen bilder: stuk? lykte filmen på e34en er borte Trekk bilen: Campen på fredags ettermiddagen
  9. Å, nice at 11cm regelen ikke gjelder lenger. Har stilt coiloversene mine max opp, og likevell så klarer den ikke 11cm regelen. Så da er det kanskje håp. Skal godkjenne min til tirsdagen. Stilte den opp på onsdagen, og må si jeg savner å ha den lav. Er nesten litt flau av å kjøre den så høy.
  10. Kom nesten akkurat inn døra, ser at the transporter går på tv2. Starter å se på filmen, og skjønner at senene med e38 er langt forbi. Fack..
  11. Pen bil Walkabout Sotfilm på skiltet? Syntes det er tøft
  12. Jeg måtte stille mine fult opp for å få den i lovelig høyde. Er maks 25cm opp til grøftelys, og 50cm opp til hovedlys. Laveste punktet på bilen må ikke være lavere enn 11cm. Bilen må heller ikke subbe v/ full sving osv osv...
  13. Hater egentlig cab sjæl, uansett hvilket merke/type bil. Men den der så stilren og pen ut. Bare fått den litt lavere forran
  14. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35502602
  15. Cd veksleren fungerer (hører lyder fra den) Og den mater inn cder også. Nå er jeg ikke helt sikker på om det er forsterker i den. Men så da kan det være feil koblet bak på spiller, ut fra forsterker, og radiomoduel. eventuelt kabel brudd?
  16. Ettersom det jeg har forstått så har det ikke vært navi på den tidligere i det hele tatt. Cd skifteren er heller ikke koblet opp ser jeg, da jeg prøver å bytte kilde står det "non tape" Verksmester på jobb mente at man muligens må programmere om hvis man har ettermontert 16x9 skjerm/ cd skifter? Så den eneste måten jeg får spilt av egen musikk på da, er at jeg har kjøpt meg en FM-sender som kobles til mobilen...
  17. Hadde det Får se om vi ikke får til noe. Gratulerer som gift til neste fredag da!
  18. Bor i Skien/telemark Skal til rudskogen på gatebil neste helg. Drar fra skien på onsdagen, overnatter i champingvogn, parker vogna på torsdags morgenen på campen, og kjører forbi halden og videre til svinesund Skal du også innover til rudskogen?
  19. Som du ser på bildet. Så har jeg justert den helt til topp på øverste bildet Er rimelig sikker den går imellom nå Er så og si akkurat 11cm til lavestepunktet nå (beskyttelsesplata under motoren) Så håper den går imellom
  20. Hopper litt rundt, men er faktisk ikke så veldig ille. Dekkene demper fremdeles en del. Så vil ikke si komforten er helt ødelagt, men litt. Er kjempe fornøyd jeg, må lide litt for utseende
  21. Får ta av dørtrekket en dag da. dritt lei nå. Hadde vært kjekt å fått fiksa det før gatebil også
  22. Tokk ut spilleren har om dagen, prøvde å spille av en sang, og bevegde på ledningene, men er akkurat slik som det skal være. hmm. Hvis det er dårlig kontakt på en høytaler, det vil ikke gi forstyrrelser til andre høytalere, vil det?
×
×
  • Opprett ny...