Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Takker Også har jeg fått satt på en KN filter, ble mye mer go'lyd da ja
  2. Fangeren kom på igår! Hadde bilen på eu-kontroll i dag. Gikk sånn ca som forventet. feil: Xenonlys, + diverse pærer håndbrems Fikset alt, utennom xenonlyset som jeg håper jeg får tid til i mårra. Noen bilder av "hel" bil Deilig. cockpiten:
  3. Denne bilen har 2.stk airbagger ja
  4. Da var endelig sommerfelgene på Fikk en tlf om at bakfangeren ble ferdig i mårra, så det blir spennans å se. Må også få gjort noe med høyden foran!
  5. Ok. Begge bilene ble levert med katalysator orginalt og har 211hk
  6. Hei. Lurer på om et eksosanlegg som har stått på en e32 735i ville ha passet over på en 535i e34? Noen som vet? - Fredrik
  7. Stemmer Så du skal bytte om til svart ja, er greiast det egentlig. Hadde lyst i min gamle, og man ser jo all møkk og dritt med en gang. : /
  8. De interiørlistene som er på dørena, er bare å vippe ut? Må få gjort noe med tre listene mine også. hehe Veldig fin bil du har der. Har du bilde av interiøret med nye lister?
  9. Ja... det virker logisk (også i forhold til ditt svar Sofa). Så var det utfordringen med at ingen BMW egentlig ser fin ut med ekstralys... eller har noen et godt eksempel? Et godt eksempel skal bli, med at det ikke blir fint på BMW. Monterte dette en gang tidligere i vinter. Er orginale hella xenon lys til 7-8.000 mener jeg det var
  10. En kammerat skal muligens selge bilen sin. 1998 modell 528ia, med alt utstyr. km-standen er vel kanskje litt for høy for deg. 264.000km, fult servicehefte, siste service 6.000km siden tror jeg det var. Meget velholdt. Har et par bilder av den her: OBS. interiørlistene er byttet med noen grå-aktige Prisklasse 80-85.000kr. Utstyr som kan nevnes: elektriske skinn stoler, med memory på førerside, og korsrygg støtte (comfort) multi ratt, navi, tv, telefon, største orginale stereoen, lyspakke, automat, shadowline, digitalt klima, el. innfelbare speil, el.takluke, el vinduer x4 ++
  11. Er helt vanlige sportsseter / m5 interiør
  12. Solgt lmm til E30 Andreas. Trivelig fyr, han er til å stole på! Håper du blir fornøyd
  13. Var faktisk i Oslo i går. Hadde ikke planer om å dra ditt igjen med det første
  14. 500kr + frakt/ henting. Hvis ikke du tar den nå, så blir den beholdt!
  15. Kjøpte deler av brukeren Azeton i dag, grei og hyggelig kar. Alt gikk som planlagt. Ingenting galt å si om han
  16. Skal selge Mercedesen. Finn.no annonse http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33490762 - Fredrik
  17. hehe ja, litt mer helhet da Fikk gjort noe idag også, byttet begge kasterstag m/powerflex, hjelpesnekke foringa, og bensinfilter Så da er bilen så god som ny, ingen ulyder fra understellet, tight og fin Så den blir mest sannsynelig eu-godkjent i mårra, også blir det byttet motorolje, oljefilter og bremser på torsdagen Også har jeg fått et komplett eksos anlegg til bilen med effekt bakpotte. Så der blir mellompottene fjærnet tenker jeg Har en kammerat med en 735i, og han har gjort ca det samme. Og i den er det grom (!) lyd i. Så håper det blir det samme i min... Men dette kommer litt seinere tenker jeg.
  18. Bilder og pris på sorte hella tåkelys?
  19. Passer dette m30?
×
×
  • Opprett ny...