Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Du som skal selge den 3.5'en også? Er du interessert i innbytte? Har en meget strøken Mercedes w124 260e Så og si null rust,alt av utstyr, alt virker, ingen ulyder/feil. Km-stand 196.000km Nye bremser rundt om,nytt orginalt eksosanlegg, hardykobling++ Send gjerne en pm om du er interessert i bilder/mer info. - Fredrik
  2. Mener prisen var 1800kr pr.demper Prøvde bilen i dag, med vinterhjul på. NULL vibrasjoner. Prøvde opp til 140km/t, ingen vibrering. Rister bittelitt i pedalen ved nedbremsing fra 80-50km/t, men mye mindre enn før Sommerfelgene er jo også nå nylig blitt balansert, så det eneste som kan være feilen da er vel senterringene som har stått på? Hørte med Dekkmann i Skien i dag, og de sa det at det fantes 3 forskjellige typer senterringer til BMW. Så det typer vel på at jeg har hatt på feil type xD Tokk også en skinnpleie på setene i dag og vasket sommerfelgene, ble smooth Ferdig vasket litt forskjell
  3. Har ikke fått testet enda, skal sjekke i morgen. Skal gi feedback på dette
  4. Da er vinterhjulene blitt lagt på, og i morgen venter en grundig vask av sommerfelgene Har også laget en liten delelapp på deler som skal kjøpes inn til Høsten Bland annet, zimmermann bremseskiver, greenstuff klosser, powerflex, nye blinlys foran++ Noen bilder av bilen med vinterhjulene på plass Sommer felgene (ikke vasket)
  5. Tror jeg har skrevet det i annonsen. Men ja, det er varme i setene, og ja, de virker - Fredrik
  6. Kan selge dem for 3500kr + eventuell frakt. Dette er minstepris!
  7. Sølv/grå farget volvo V70, eldre modell. (2001 eller noe) Med sota ruter helt fram og noen store felger (18"). Ser nesten ut som en litt tøff familiebil. Kjører i Skien/ Porsgrunn har jeg sett.
  8. +1 på denne. Gjør alt for å holde forumet oppe, og støtte Gunnar (m/moderatorer) med sin flotte jobb her på forumet
  9. ble mye bedre med ny fanger foran Blir bra dette!
  10. Absolutt noe av det beste som har blitt lagt ut på nettet
  11. Hva skjer på brennpunkt?
  12. Tror jeg har Biltema rull, usikker på lengde, uåpnet. Kan sjekke til uka om jeg fortsatt har den...
  13. Hvor holder du til? Hvor lenge er den eu-godkjent? Innbytte? - Fredrik
  14. Som sagt så vet jeg ikke helt sikkert. Kanskje stolene foran passer, men vil tippe at baksetene kan bli et problem?
  15. Jøss, har ikke lanseringen av Mini coupen vært før nå? Har hatt den inne på jobb i over 1mnd nå.
  16. Hei. Tror desverre ikke at det passer over. Tror det kun passer til e34 og e32 - Fredrik
  17. Noen som vet hva den sangen som spilles på den bleireklamen som går på tv3 hele tiden??
  18. ehm. Ser vel mer ut som en pimpa Focus?
  19. Har faktisk sett to slike. En som var innom på jobb, og en i nabolaget Han som eier den grønne har også en Ford GT. Kjøpt helt ny her hos oss
  20. 330 kom i coupe, sedan, cab og touring
  21. Er vel en knekt vippearm
×
×
  • Opprett ny...