Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Det sto i min 535 ja, så det kan godt hende. Men det blir kalt for sportsratt i utstyrsliste, og deleliste hos GSbildeler ol. Så tror ikke det er standar, men ekstra utstyr.
  2. Er vel ikke mange av den Alpina utgaven der i Norge? Er det standard med så mange merker bak?
  3. -hvor store eksoshaler har du på der? Det så veldig fint ut
  4. Trist når en kjører ut av veien, men den så ut til å bli meget strøken etter utforkjøringen Lakkerte du opp hele bilen når du var i gang?
  5. oops, gikk litt fort i svingene. Klart det
  6. Tror ikke det er noe problem og få solgt det for prisforlangende. Har sett andre slitte ratt bli solgt for det. Og det som du kommer med der så også velbrukt ut. Dette rattet er helt som nytt i skinn/sømmer, utennom det lille merket som er avbildet. Ingen form for slitasje. Bump
  7. Byr deg 6000kr, men det kommer ann på dekkdimensjonen ? Hvordan er det å slipe og polere kanten på de to andre felgene? Mye jobb? Edit: det lekker vel fortsatt ikke luft på det ene hjulet?
  8. Hvis du vet om noen, så send gjerne meg en melding også Bor i Skien selv
  9. Fikk en update når jeg skurdde på spillet her om dagen. Sto ikke noe om hva det var for noe. Noen som vet? Er det noen som vet om det kommer flere biler etterhvert? Savner sårt flere tyske biler
  10. Oppsettet på teksen og hvis man bare ser fort over, så ser det helt rotete ut. Men hvis man bare begynner å lese, så går det lett
  11. Ifgøle en udnerøkslese ved Cmarbidge Uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd,retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odr......et i sin hleeht. Mrekleig ikke snat?
  12. After reading this comment you will realize that the the brain dosent recognize a second "the".
  13. Det ser veldig bra ut nå, men det er jo muliget at det sprekker etterhvert? vet ikke, men som sagt, er ingen større sprekker/merker. Kun noen hakk Står i annonsen, høyest budende over 1000kr + frakt... Så da starter det på tusenlappen
  14. Positivt om EzzY Andre gangen jeg handler deler fra denne karen. Forhåndsbetaling inget problem, bra pakket inn, rask, og varen(e) så akkurat slik som beskivet!
  15. Dette ser veldig lovende ut, blir spennende og se det ferdig montert i bil
×
×
  • Opprett ny...