Det sto i min 535 ja, så det kan godt hende.
Men det blir kalt for sportsratt i utstyrsliste, og deleliste hos GSbildeler ol.
Så tror ikke det er standar, men ekstra utstyr.
Tror ikke det er noe problem og få solgt det for prisforlangende. Har sett andre slitte ratt bli solgt for det. Og det som du kommer med der så også velbrukt ut.
Dette rattet er helt som nytt i skinn/sømmer, utennom det lille merket som er avbildet. Ingen form for slitasje.
Bump
Byr deg 6000kr, men det kommer ann på dekkdimensjonen ?
Hvordan er det å slipe og polere kanten på de to andre felgene? Mye jobb?
Edit: det lekker vel fortsatt ikke luft på det ene hjulet?
Fikk en update når jeg skurdde på spillet her om dagen.
Sto ikke noe om hva det var for noe. Noen som vet?
Er det noen som vet om det kommer flere biler etterhvert? Savner sårt flere tyske biler
Ifgøle en udnerøkslese ved Cmarbidge Uinevrisett sipller det ignen rlloe i
hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre
og stise boksatv er på rktiig setd,retsen kan vræe hltuer til bluter og du
kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene
ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odr......et i sin hleeht.
Mrekleig ikke snat?
Det ser veldig bra ut nå, men det er jo muliget at det sprekker etterhvert? vet ikke, men som sagt, er ingen større sprekker/merker. Kun noen hakk
Står i annonsen, høyest budende over 1000kr + frakt...
Så da starter det på tusenlappen
Positivt om EzzY
Andre gangen jeg handler deler fra denne karen. Forhåndsbetaling inget problem, bra pakket inn, rask, og varen(e) så akkurat slik som beskivet!