Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Siden du skriver banebil m3, så tenker jeg det er med bøttestoler, bur osv. Men hvis det hadde vært orginal m3, så hadde jeg valgt det hehe Edit: så bilder, ville ikke valgt m3, den Audien så veldig fin ut!
  2. Hei. Lurer på å selge mitt "strøkne" tre-eiket sportsratt som jeg nå har byttet ut på min egen bil. Rattet har vært i en E34 (uten airbag), og passer muligens andre Bmw'er? Det er i veldig god stand, kun et lite merke som er på undersiden av rattet (se bilde) Skinnet og sømmene ser så fine ut, at jeg tror rattet er rimelig nytt, og har ingen merker enn det som er avbildet. Front: Bakside: Merket: Nyprisen er 3200,- Prisen jeg setter er HBO 1000,- + frakt - Fredrik
  3. Hjap seg med orange blinklys. sort bmw med orange blinklys er driit tøft, spesiellt på e34! Kjempe fint!
  4. Vil tro den ikke bruker så allverdens, vi har en 06 530d, og den bruker 0,5/0,6 på langkjøring. og 0,9 liter på mila ved bykjøring
  5. Gratulerer med flott bil Har selv en 535, og må si det er veldig artige biler. Dog er jeg 17år og har manuell Tror det blir bra med de planene du har, men som han over sa. Så litt rart ut med det blåe rundt grillen.
  6. Ville lett valgt 525d hvis jeg hadde hatt valget og pengene til det. Mye bedre lyd og drag som sagt, og kun en liten chip fra å bli like sterk/rask som en 530d
  7. Var ikke såå dårlig da, fikk ihvertfall inntrykket av hvordan det kan bli Tusen takk
  8. Hehe, skjønner at det er helt jævli å jobbe med, er ikke akkurat noen gode bilder. Men er tidligere eier som tokk dem, så jeg har desverre ikke noen andre : / Men takk for at du prøver Edit: fant et større
  9. Er også forskjellige bakfangerer. Mtech'en har diffusor, og som regel lokk til hengerfeste, ikke m5en Edit: bilder M5 Mtech:
  10. Noen som vil ta på seg jobb? f.eks, sote ruter helt frem, senk, lakke det sorte i samme farge som bilen (ikke lister), andre felger osv? Bare lek dere
  11. Noen som vet hvordan man sender MMS/bilder med iphone 4? Er inne på bildet, men da står det kun send vie e-post, og ikke mms. Edit: fikset
  12. +1 Må vente helt til november sjæl Hedligvis den første da
  13. Hjalp seg veldig på lyden dette kan jeg tenke meg Blitt veldig pen den bilen din. Kult med slike mods som ikke alle andre har i sine e39er
  14. Får rondellfelger i kopi også ja, GS laget/solgte disse en gang i tiden?
  15. 18" eller 17? Du kan vel ikke forvente å få over 5tusen for disse, som trenger pleie og helt nye dekk.
  16. Hatt to biler i en alder av 17 Førstebilen. -91 520i e34 Andre bilen, -91 535i e34
  17. Jo skal faktisk det? åssen kom du på det a? da satser jeg på tunnelen. Hehe, hvilken rase (og) hund stiller du? Jeg er litt oppdatert på slikt En liten nerdete hobby - hundeutstilling Skal ikke dit selv, men kjenner til en hel del i "min" rase som er der. Morra mi skal også opp ditt. haha
  18. hehe Sikkert mange som har sett den, men
  19. Det vet jeg faktisk ikke, har ikke målt det. Men har hørt om andre som har like felger, og da var senterhullet 72,5mm. Vet ikke hva det skal vare på e39, så jeg vet ikke om det passer over.
  20. Hvis du går inn på linken, så står det 2001 modell
×
×
  • Opprett ny...