Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Denne så da litt grom ut Ja, hvor mange hester snakker vi om her? Motorrom bilder?
  2. Fack, at du har brukt de klossene : / Men hva syntes du om de da? Fornøyd? - Fredrik
  3. Men yellowstuff da? Noen formening om disse? En kammerat påstår at redstuff er det beste om man skal kjøre bane, og på gatebruk. Stemmer det? - Fredrik
  4. En på jobben som snakket om en grom 1-serie fra Bergen. Så regner med du kjenner Bernt Stian? Sinnsykt grom bil du har der!
  5. Ok, takk for svar Tenkte litt på yellow stuff siden de støver enda mindre enn greenstuff. Men ønsker fortsatt flere tilbakemeldiger om noen har noe å annbefale
  6. Hei. Har bestilt nye bremseskiver til bilen, og trenger noen bremseklosser også. Hva er annbefalt? Lurer på å kjøpe EBC klosser, noen andre å annbefale? Hvilken type burde jeg velge, yellow, eller greenstuff? Har tenkt å bruke bilen mest til vanligdags kjøring, og det blir vel litt banekjøring også tenker jeg God jul - Fredrik
  7. God jul alle sammen, og godt nytt år!
  8. Mener sikkert små trimma, med suge trim. Som 318 og 318is
  9. Reagerte på det jeg å. Må passe seg for slike også. Men det er ikke en F10, nærmere en 3-serie. E90/91 facelift God jul
  10. Er en svakhet på touring modellene til bmw at vindusvisker, og bryteren for glassluka ikke fungerer. Kan være ledningsbrudd som de andre sier, eller motoren til vindusviskeren
  11. Har du noen bilder av de på e34 ?
  12. Hadde en bil inne med samme problem. Var dog en 525. Var et rele som var feilen, lyseblått et. Releet ligger under baksetet
  13. Det er et orginalt sportsatt. 3-eiket blir det kalt Har et om du er interessert Mads? Ser nesten nytt ut, foruten et par småmerker i bunn av rattet:
  14. Etter som jeg har forstått. Så stemmer det som står over her Samt at e28 535i hadde 218hk, og 535i e34 har 211hk, siden den har katalysator.
  15. Skien
  16. Flotters
  17. Kunne du ha sjekket om du hadde to da? 430kr pr.foring inkl frakt?
  18. De PF foringene som selges på GS. Er det et par, eller pr.stk? Tenker på kasterstag foringer til e34
  19. Du vil heller ikke bytte din m5 mot min 535i? Så kan du bygge den om til m5 isteden hehe Veldig flotte bilder du har der!
  20. Ser ut til at du har litt å sette fingra i her ja Noen flere planer for bilen? Motor og slikt går som den skal? Mer info om bilen? Begynner å bli sjeldene disse her.
  21. Utrolig bra prosjekt. Liker virkelig planene dine Kommer til å fortsette å følge med her ja!
  22. Møtte her han om dagen jeg å, eide han med Mærsjen på hoppestadsletta haha
  23. Nydelig m5 dette ja Sikklet mye på denne når den lå til salgs Men få ut noen nye bilder av go'bilen da
×
×
  • Opprett ny...