Mener prisen var 1800kr pr.demper
Prøvde bilen i dag, med vinterhjul på.
NULL vibrasjoner.
Prøvde opp til 140km/t, ingen vibrering.
Rister bittelitt i pedalen ved nedbremsing fra 80-50km/t, men mye mindre enn før
Sommerfelgene er jo også nå nylig blitt balansert, så det eneste som kan være feilen da er vel senterringene som har stått på?
Hørte med Dekkmann i Skien i dag, og de sa det at det fantes 3 forskjellige typer senterringer til BMW.
Så det typer vel på at jeg har hatt på feil type xD
Tokk også en skinnpleie på setene i dag og vasket sommerfelgene, ble smooth
Ferdig vasket
litt forskjell