Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Nicenice. Hadde ikke skadet å hatt en alpina biturbo motor nei Mye hester er det i disse orginalt? Finnes det noen lette trimming muligheter på en slik motor? Chip?
  2. Den bilen som sto på en esso stasjonen er en Bentley continental gt. Og den hvite x5en ligner veldig på bilen til Tarjei (driver ss-performance i Skien) Bilen ligger forøverig til salgs på finn.no Link : http://m.finn.no/#car/used/ad.html?finn ... =1&rows=10
  3. Er en på jobben som driver med iphoneservice firma. så han byttet dette på min, og skjerm og bakdeksel på en kollega sin. Link til hjemmeside: http://iphonebutikken.com/
  4. Fikk "pimpa" opp Iphonen min i dag
  5. Flott bil Har du laminX på frontlyktene?
  6. Har alltid vært ønsket mitt også Vi har både Mini og Ford her også. Men vi har egne Ford mekanikere, men det hender at vi som jobber med BMW/Mini får inn noen Forder i ny og ne. Syntes de bilene er veldig tungvinne med selv de enkleste ting, som f.eks oljefilter plasseringer på enkelte modeller, og micro/pollen filter. Hehe, men det er jo slikt man blir vandt til da Men sån sett så syntes jeg BMW er mye enklere å skru på. en 32.pipe på oljefilter, og 6 skruer for microfilter, som er lett tilgjengelig i motorrommet. -Bra at alt virker! Martin
  7. hehe Måtte bytte 1stk coil og tennplugg Laderen er koblet opp da vi måtte ta en korttest, og slette feilmeldinger. Den blåe i bakgrunnen der var pen også, 19" sorte felger med chrome-kant, senket. Var også en 325i manuell med sorte sportskinnseter Er desverre ikke mange slike BMWer lenger. Med bensin rekkesekser og med manuell
  8. SoFakingFreshhhhh viewtopic.php?f=9&t=111331&p=2087393#p2087393
  9. Fikk inn en flotteflott bil på jobben i dag. Også spottet jeg Martin (SoFakingFresh) i sin søte Ford Fiesta leiebil xD
  10. Har bare sett den på Pers (Coop) en del ganger.
  11. Er det ikke bare til å ringe å spørre?
  12. 370mm vil jeg tippe
  13. Coupe? Vet om en som står på gulset, en Ix. Bor selv på gulset
  14. Prøv å kontakt han på facebook, om han har det
  15. Det er desverre en del feil med motorene 1.6 og 1.8. Både på e46 og e9* Har bare nå inne 3 biler på jobben med registerproblemer, en e46 touring og to e90. På e46en har vi byttet hele registeret uten hell, fortsatt ulyder i motor. Den ene e90'n har vi byttet coil og plugger på i dag, og skal fortsette på den andre i morgen. Jeg ble selv veldig overrasket på en negativmåte over hvor mye feil det er på disse bilene med dette motorvalget når jeg startet her. Hvis bilen er ny i Norge og under 5år gammel, så er jo alt reklamasjon. Men det er jo ikke mye morro å måtte sette inn bilen på verksted usansett.
  16. Robin! schmiedmann.no selger dette. Orginal Ac Schnitzer Varenummer: 18123903 pris: 1 441
  17. Ville rådetl deg å styre unna 1.6/1.8 bensin motorene til BMW. Er mye feil med register, coiler, ventiler osv på disse motorene. Ville mye heller funnet meg en diesel hvis man skal ha 1.6/1.8
  18. FUA _ 5(1?)27 Edit: etter et lite søk, det er FUA_127
  19. Du snakker i telefonen med POLITIET og kjører bil samtidig ?
  20. Han jobber på funnemark i Porsgrunn ja
  21. Så den bilen når jeg var i Røyken for et par uker siden også, mener at jeg har sett bilder av den her inne før...
  22. Gratulerer med godkjenning Helt rått, må være en jævli god følelse. Bare morro å bli stoppa i teknisk kontroll da, bare smile og vise vognkortet og se gapet dems
  23. Så en riktig fin en i nabobyen for noen måneder siden, men trodde ikke det skulle være så allverdens mange av den. ihvertfall ikke i coupe
  24. Hadde inne en bil i dag på jobben. e34 som innbyttebil faktisk. Var en 525tdsa som hadde gått over 363000km o.O
×
×
  • Opprett ny...