Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. 8/10 på grunn av lakkert bakdør venstreside, og litt mer senk, så hadde den vært perfekt den Til infomasjon, så er det ingen fargeforskjell. Må være lyset eller no som gjør at det ser slik ut.
  2. Må huske og legge det ut på spotte tråden da Mads "Jeg spottet en UFO i ste"
  3. Er vel å ta kontakt med GSbildeler det da. Hvis det er dem du kjøpt dem av
  4. 9,5/10 til EspenHamre. Så ut til å være en veldig strøken og blank e60, med riktig motor og riktige modifikasjoner. Det eneste som trekker for min del er at den kunne vært lavere (vet at min også mangler maange cm med senk, men det kommer )
  5. Noen som har dekktrykk og anbefale, på 235/40-18 og 265/35-18 dekk på en e34 sedan?
  6. Senke hjelp. Anyone? Eller annet kult?
  7. Takktakk Fargen heter Granitsilber metallic
  8. Her står felgene og venter på ny eier!
  9. Er nok bildeserveren til bimmers.no som er nede ja. For man kan se bilder som er lastet opp fra andre sider, og lagt ut her
  10. Har hatt felgene på bilen i et par dager nå, og jeg kan nå bekrefte at de er runde og hele! Jeg ble faktisk litt overrasket over hvor bra de kledde bilen, men da jeg fant de felgene jeg har lett lenge etter. Så måtte jeg bare slå til Har kjøpt nye felger i dag, så nå må jeg selge dem. Siste pris er 5500kr. Noen flere bilder:
  11. Dem blir solgt i mårra!
  12. Faen, det glemte jeg helt! Men heldigvis så er det i morgen også
  13. Takk Fargen er Granitsilber metallic. Har også en nylakkert bakluke som venter i garasjen, uten spoiler!
  14. Gøtt at siden er oppe igjen!
  15. Stemmer det
  16. Litt for langt ja :(
  17. men da er det jo ikke en 3.2liter slik som selger påstor, og heste antallet stemmer jo heller ikke : /
  18. Ja, det stemmer kanskje mer. Men noe muffins er det ihvertfall... hmm
×
×
  • Opprett ny...