Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Vi klarte 220 med vår gamle Ford Mondeo med 4trinnsautomat på autobahn i tyskland, med tre personer og full bagasje. Og dette var på en lang rett vei.
  2. Stilig bord. Gir deg terningkast 6
  3. Moderatoredit (Fredrik): Et megetsigende bilde, men hvorfor i alle dager postet du ikke dette bildet i Tulletråden?...
  4. Så skikkelig fin ut denne, men er litt skeptisk til de noen lysa
  5. Nei, men hvordan han fant infomasjonen om bilen.
  6. Ligner på BBS RC ja
  7. Spotta en fæl E34 i stad. Med dette emblemet
  8. For å si det sånn, hvis jeg skulle ha kjøpt meg en moped-bil, så skulle den ha sett sånn ut! (sånn ca )
  9. Kan det være lite strøm på nøkkelen da?
  10. Like de begge to
  11. Den er her inne vettu Men like fascinerende hver gang
  12. Lekker bil
  13. Så jo fin ut denne, unntatt spoileren!
  14. http://bmwe28.diskusjonsforum.no/bmwe28-about21.html Hvis du ser på signaturen hans
  15. Vi har det på vår 530d E61. Har hatt det i ca 5mnd nå, og alt har gått som en drøm så langt. Ingen ting å klage på, bare positiv effekt
  16. Godt å se at bilen fortsatt er i ditt eie, og fremdeles ruller
  17. Okey, den feilen med at spilleren holder på, har vi nå fikset
  18. Hei. Det har seg slik at vi har fått et "problemer" med vår E61, det som skjer er at cd spilleren spiller av sangene som er i spilleren, imens bilen er låst og ingen sitter i. Vi har lagt merke til det da vi var på spor 19. på cd 5 når vi gikk ut av bilen, og den var på spor 5. cd 1 når vi skulle inn igjen morgenen etter. Er det noen som vet hva det er som skjer, kan det være noen kabler som er feilkoblet? Noen som har hatt det samme? Og en ting til, er det noen som vet om det er mulig å koble opp usb utgang på orginal stereo fra BMW? - Fredrik
  19. GSbildeler holder jo til i Oslo
  20. Må man ikke eie en M bil eller andre eksklusive biler for å bli medlem da?
  21. Leste igjennom gamle tråden din akkurat i sta, rå bil hvilken tråd? til 518 eller 545en? 518
  22. Må vel være E30 M3 med V10 M5 motor, eller M5 e61
×
×
  • Opprett ny...