Gå til innhold

jonmurern

Medlem
  • Innholdsteller

    188
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    jonmurern@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    røyse

jonmurern's Achievements

  1. mye bra tips og triks i denne tråden, føler jeg er heldig med min white & black 520dat (177) når jeg leser her, det eneste jeg har trengt og gjøre er og bytte ledningsnett i bakluka, dyrt nok men uansett ...stort sett feilfri og drivstoffgjerrig sprek bil. kjørt ca 80 000km nesten feilfritt som andre eier. har nå rulla 158 000km og skal vel selges....
  2. Det var det jeg tengte...av med innerpanel og lime på plass den "gummimatta" ?? det er vel denne som oxo lager noe lyd i svinger kanske ... Denne bilen har stått inne noen år ubrukt synd at jeg er nødt til og bruke den i vinter...,men heldigvis ingen vann inn i bil
  3. i disse våte tider, bilen var sånn når jeg kjøpte den,etter regn så fosser det vann ut/under dører bak, 2001 e39 har forstått det sånn at vannet renner ned ved viduer mellom gummilista på glasset, dette skal det gjøre !? og det kommer ut i bånn av døra, problemet er vel her, det blir liggende der i stedet for og renne ut ,gummilista i bånn ?? er det lista som er for tett eller annet?? har knapt vært folk bak i denne siden ny tips og triks tas i mot
  4. denne har vel m-tech 2 understell, lurer på om jeg skal bestille H&R senkefjærer til denne men de senker bare 3cm framme og 1,5cm bak... jeg synes dette høres merkligt ut men hva vet jeg, jeg ønsker ikke blodsenk og coils da jeg mener og synes m-tech er mer en bra nok. noen som har et bilde av dette ???? assa e39 m-tech med H&R senk 3fram og 1,5 bak ??
  5. jeg har igjen anskaffet meg e39......525i med 148k på teller"n
  6. proff hi fi ? navi ?
  7. øk 16/9 komplett navi til 2001 e39 sedan, har busniess i dag. 0-3000-
  8. yo jeg har org style 128 som er borra opp til e39, de gikk rett gjenom besiktning.
  9. min 525 med snaue 145km org bmw style 128 ditech keramik behandlet
  10. navet som er borra opp et skal jeg skjekke, siste settet jeg så på ebay uten dekk var på svimlende 20K disse er kjøpt fra statene.
  11. hele og fine og runde, en felg med bittelite merke på. borret opp til e39, 285 bak ,usikker på , men tror det var 8,5fram og 9,5 bak ? hva skulle noen gi for disse ?
  12. det jeg trodde var at det var en "entusiast eid" bil,,,,,,strøken !! at den er 11år er greit nok, min var "semi entusiast eid" og den var uten rust og feil.....altså strøken.... noe jeg hadde forventet for denne prisen.........
  13. jeg var og så på denne i dag......da den så strøken ut og var "entusiast eid"..... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43777034 denne var langt fra strøken og "entusiast eid" rust på hjulbue bak,litt på skjørter i underkant og bak forhjul.... mange femkroninger langs lista på taket, DETTE SÅ UT SOM OM DET VAR FIKSA MED NEGLELAKK.. litt kantkjørte felger samt at de var ganske skjoldete på felgkant. generelt ripete ! gummi på takluke så litt løs ut. nye lamper foran montert feil !! ikke like stor glippe mot kaross på begge sider (gummi er da slarkete imellom) basen til førersete er sprekt helt ned.....ser ikke bra ut! osv..... men den hadde grom lyd !!!! har hatt tilsvarende bil i individual titansilber og 99% rustfri ........fikk jeg 95 000- mulig tidligre eier har vært entusiastisk men........ denne bilen er langt fra verdt 159 000- vet at den ser bra ut på bildene men..... noen som kjenner den ??
×
×
  • Opprett ny...