Gå til innhold

DRIFTER

Medlem
  • Innholdsteller

    147
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Tomter i Hobøl

DRIFTER's Achievements

  1. Jeg glemte helt å oppdatere denne tråden, men feilen lå i termostaten. Jeg har byttet termostat og kjølevæske, nå regenerer det seg fint selv igjen. Jeg tenkte ikke på at motor ikke ble varm nok, er jo ikke temperaturmåler tilgjengelig uten å trikse litt på disse bilene desverre. Takk for tips folkens 😀👍
  2. Jeg har vel M47, 122 hk. Skal sjekke den sensoren litt
  3. Kjørte en tur på 4 mil nå. Fant en måte å få temperaturen på displayet ved speedometer. Temperatur var max på 71°C en kort periode, den lå mest rundt 60. Usikker på hva disse motorene skal ligge på men dette er vel veldig lavt?
  4. Hva skal driftstemperatur i denne motoren være når alt er OK?
  5. Takker for svar, jeg får sjekke litt
  6. Hei, er det noen som erfaringer med uoriginalt diesel partikkelfilter? Originalt er jo latterlig dyrt. Bilen er en 2007 318d. Har renset filteret en gang, det holdt ca. 10 måneder så jeg regner med det må byttes. Motor har fint lite krefter over 3000 omdreininger og det kommer varsel på partikkelfilter etter å ha kjørt ca. 10 minutter hver dag
  7. Mener å huske fra da jeg hadde E39 at det bare er sedan av E39 som er godkjent med inntil 265/35-18 bak. På touring tror jeg det var 235/40-18 rundt om som var max.
  8. kampen auto tar ikke firhjulskontroll hvis det er montert senkesett på BMW. Opsal bil er dyrt og mye rot og dårlig service
×
×
  • Opprett ny...