Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. pedro

    Fikset

    Hei Har fått knukket trykkslangene til http://www.realoem.com/bmw/diagrams/p/s/20.png resirk tanken pga sportsfilter som har sittet for løst og slått istykker påkoblingene HOW to fix? Merker ikke noe spes med bilen annet enn litt rufsete gange. Fjærne dritten? Innspill tas imot med takk. Får ikke lastet opp bilder pga at jeg ikke finner kameraet på desktoppen???P
  2. Mener da at jeg ikke har måttet justere dette med å trykke oppover på dette før på E39ern? Ikke på noen av de E36ene jeg har hatt, 94m, 96, 97 og 98 har jeg behøvd å gjøre noe mer enn å trykke "AUTO". Ikke mulig å reparere dette panelet da? Var noe tull med det en gang for mange år siden også og da var det fullt av lo! Hvordan tar man panelet ut uten å lage brekkmerker på sidene? Har desverre ett lite merke på begge sider etter trekker. P
  3. Hei Noen som gidder å svare på disse to spørsmålene -Etter en sjekk av feilcoder har jeg nå fått Fahrenheit isteden for celsius på displayet. VET nå at 60 Fahrenheit er 16 grader celsius, men dette irriterer meg. How to fix? -Når det EN SKJELDEN gang er skikkelig varmt ute og bilen er varm innvendig går viften bare på 3 III når klimadisplayet er på AUTO. På begge E36ene mine er det slik at hvis jeg da trykker på autoknappen starter viften å gå på fullt og jeg mener E39ern engang gjorde det samme! Nå må jeg trykke på vifteknappen en haug med ganger for å få opp viftehastigheten. Annoying big time. Igjen. How to fix? Selv om sommeren 2011 ugjendrivelig er over, vil jeg gjerne fikse opp i dette! Takker for svar
  4. Bumper dette nå.
  5. pedro

    slett

    p
  6. pedro

    Skaffet

    INGEN SOM HAR LMM og luftfilterkasse til 525i sept 92 til sept 96? 24V M50B25 singelvanos.
  7. Riktig bra valg det Marius Sikkert også økonomisk iom at du sikkert får turtallet ned en del ved bruk av 5 og 6? Hvis kassen du hadde ikke tålte 2,8 må du vel ha tunet den litt Hva slags bakaksel/dif bruker du? Hvilken farge er det på bilen? Sett både hvit E34 og sort og rød nå som har vært meget pene Ser også en matt sort M5 i området også som ser velholdt ut Jeg har silbergrau touring Desverre grått velour interiør i min og litt begynnende rust under i skjøter og under skjørtene i selve kanalkanten Var under i går og sprayet den med no rusthindrende, men må seriøst ta tak i det før vinteren Hadde vært gromt med M5touring ombygg, men har ikke plass å stå å gjøre ombygget og dessuten for mange biler/prosjekter Sugen på å selge til en entusiast som tar vare på den Skal bytte eksos hele veien i løpet av uka og setter den så inn på verksted for å bytte alt av rør under på bilen Så blir det EU Automaten min ble bygget om på Fetsund av Tran Super jobb
  8. pedro

    Skaffet

    LMM ønskes kjøpt HASTER DETTE NÅ P
  9. Hei Vil si at det er en to dagers jobb hvis du ikke har gjort det før, med ombygging av pedalsett, Clutchpumpe og rør, girstang, parkomkobling av el, strekking av ny revers ledning, ombygg av motor med bytte av svinghjul, startkrans, clutch og framre del av mellomakselen+ og montering av lager+++. Jeg ville ikke ha gjort dette var jeg deg, men men. Er kassa til Kje ok går du for den?! Holder du til på østlandet vet jeg om tre steder hvor du kan få fikset kassen din. Jeg har min 525iat inn til rep nå og den er ferdig i morgen håper jeg. BLIR CA 12 LAPPER. P
  10. pedro

    Skaffet

    Hei Interessert i LMM og luftfilterkasse hvis det passer til 93-96 525i uten mikk.
  11. pedro

    Skaffet

    Mangler FORTSATT LMM og luftfilter kasse HASTER TRENGER BILEN.
  12. Hei Takker for tips folkens Kasse til 525iAen blir overhalt. 320 og 520 kassene passer IKKE MVH p
  13. HEI Kassen min blir overhalt hos Tran. Tar ca. 12000 inn ut + olje og filter. Høres rimelig ut. Takker for respons. Kassen heter 5HP18 og sitter i E34 525ia fra sept 92 til 96 88 til 92 passer ikke MED KONTAKTEN KASSER FRA 320 OG 520 PASSER IKKE. P
  14. Hei! Ingen av dere som tok noen bilder når dere holdt på slik at dere kan legge dem ut her? Gjorde jobben med å skifte bakstillingen for ett år siden på min e36 sedan, men skal nå igang med begge e36ene mine siden jeg ikke satte inn forsterkningsplater eller byttet foringer da jeg var ned med alt. Hvilke bolter er det som ikke kan brukes om igjen? Er da reale dimensjoner på boltene i bakstillingen. Høyre hjullager bak rumler og skal byttes i samme slengen. Mye arbeid? Diy på dette her inne. Har ikke søkt da. Blir det mye mer lyd fra bakstillingen av PF foringene? Har hørt så ymse om det. P
  15. He he Hadde en mega kasterunde selv i går. I dag har jeg fått tre PMer. Leif is wierd og Murphys lov ruler like tungt som tyngdekraften. P
  16. Alt annet bortsett fra Hjerne Dynamo Starter Lmm Luftfilterkasse Servopumpe og belg er kastet. Selger også ett M20 B20 innsug med dyser. 100 lapp hvis det hentes.
  17. Solgt dette eller? Trenger fanger bag med PDC og hengerfeste. P
  18. Bump ligger her enda Ett sett komplette bremser som står på bil 323 og ett sett liggende løst til 328. P
  19. Hei Alt er kastet bortsett fra Hjerne Dynamo Starter Lmm Luftfilterkasse og servopumpe. P
  20. RENSE TURBOEN UTEN Å DEMONTERE DEN ELLER BYTTE. TORSHOV BILREK SELGER Q M I TURBORENS ER DET NOEN HER INNE SOM HAR PRØVD DETTE -BLANDES OPP I VARMTVANN TIL EN LITER og sprayes fra finfordelende sprøyte inn i innsuget mens bilen går. -Skal så virke i ett minutt og så skal resten av vesken sprøytes inn og bilen skal da gå på litt over 1200rpm igjen. ETTERSKYLDES MED EN TIL TO LITER RENT VANN ER DETTE RISKY? Kjipt å bruke 9 tusen + montering ++ på ny turbo etter kun ett år.
  21. Da venter jeg på luftfilterkasse fra stord P
×
×
  • Opprett ny...