Hei
Vil si at det er en to dagers jobb hvis du ikke har gjort det før, med ombygging av pedalsett, Clutchpumpe og rør, girstang, parkomkobling av el, strekking av ny revers ledning, ombygg av motor med bytte av svinghjul, startkrans, clutch og framre del av mellomakselen+ og montering av lager+++. Jeg ville ikke ha gjort dette var jeg deg, men men.
Er kassa til Kje ok går du for den?!
Holder du til på østlandet vet jeg om tre steder hvor du kan få fikset kassen din. Jeg har min 525iat inn til rep nå og den er ferdig i morgen håper jeg. BLIR CA 12 LAPPER.
P