-
Innholdsteller
2093 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av pedro
-
Hei ikke all verdens gode bilder men noen kommer her. Splitter nye angeleyes innkjøpt. Pedro
-
bump Fortsatt mye bil for 22000 kr.
-
Hei Som Fredrik S sier er det snakk om en preface 12v 89 Alpinhvit II med grått interiør og lavmilet 2,5liter(118000 maks) kjøpt hos Trond på GS i August for 12,500 Ny clutch og eksos og nye bremser rundt om Nye klosser framme og begge linkarmer nye i forrige uke. Gode vinterdekk(piggfrie) og litt slitne sommerdekk på E28 M5 felger. Ny V forskjerm og bakluke + div lakk samtidig på Møller A/S Lørenskog. Totalt påkost i fjor + dette, godt over 66000. Hel og pen bil. Står til salgs m denne prisen i en dag til pga. skal bruke pengene som deloppgjør v overtakelse av ny bil og at jeg pusser opp E30en min. Setter opp prisen igjen til 22000 eller beholder den med tanke på ombyggning hvis ikke solgt. Dette er en svært god bil. Pedro Rust i dørbunn. Rust i tankpåfylling
-
Hei På min 530dat var den grisetett. Lett å bytte Sitter under toppdekselet i bakkant av passasjersiden dvs motorens h side. Festet i tre skruer m 10mm hode Maks femten min på bytte Kjøper komplett hus med pakning og filter Fikk merkbar reduksjon i forbruk og mye penere gange. Spanderte ekstra filter og oljebytte jeg da Pedro
-
GRÅTT STRIPET STOFF Pen og vanlig Ingen hull eller slitasje bortsett fra ett slitasjemerke på størrelse m et kronestykke på venstresiden i førerstolen Bilen forsvinner sansynligvis raskt så jeg gidder ikke vaske å polere å ta tusen bilder i snøen for å selge denne.
-
det kommer bilder i morgen hvis det slutter å sne Bilen er Alpinhvit II og hel og grei i lakken. Høyre fordør har rust i bunnen og litt i falsekanten, men ellers er den veldig fin og rustfri. Det er en liten revne i bakfanger etter en brøytekant Pedro
-
BUMPetiBUMP Noen må da vel ha en skarve travers etter et M3 hugg liggendes å slenge.
-
Bump denne pene bilen hjem til noen andre så e30en min får seg lakk E30 Mteck 1 frontfanger kjøpes. Forhåpentligvis snart bare 4 bils eier. 94 E36 coupe selges billig Pedro
-
Dragonlove innlegg støttes Jeg tror alikevel at børsing er kommet for å bli på dette forumet å kjøper må bare bruke hodet å gjøre så god research som mulig Ofte kan det være store penger å spare andre ganger mye å tape Var ute etter en ACbrakett her i november og ett par svarte Skal ha 1000 osv Ringte GOL på Koed og får nå en tilsendt for 2/300Kr Mange som svarer her på forumet også når de IKKE skal ha en ting eller kommenterer i hytt og pine med "jeg syns". Mange kommentarer til bud osv som jeg glatt kunne blitt spart for uten at jeg selv ikke kommenterer andres annonser eller at jeg ønsker at dette forbys Manger er ut etter å få sparket igang telleren her med uanmindelig mye tøv og smilyer som bare tar plass Noen orginaler rakker også ned på folk å kommer med lite konstruktive meldinger Jeg ser også fram til en medlemsavgift her på forumet som kan gå til drift og som kunne fungere som register Er mye på Autopower.se men problemet her er ofte at man ikke får svar fra søta bror når de oppdager svaret er fra en fra andre siden av kjølen Jeg er for et BAD GAY register Problemet er å huske å gå inn der før man kjøper noe Fikk skikkelig pes fra en flittig skribent her på forumet da jeg bød på en cab Budet mitt som jeg skrev jeg kunne strekke var fem tusen under det bilen faktisk gikk for Er jeg da idiot? eller bare nøktern? Ønsker at folk ville tenke seg litt om før de poster! Pedro Trenger fortsatt travers til M3 3,2
-
Takker for tilbudet og bilder, men leter etter rustfritt 97 320 eller større 6er chassis. Pedro
-
har du nr på hjernen? Har flere 6/7 hjerner liggende Pedro
-
Bumpti bumpeti bump eller rett å slett Bring upp my page Trenger en slik stol omgående
-
Hei Alex Rekker nok ikke å se på dette da jeg er på jobb til kl 15 i morgen, fredag, for så å holde barneselskap. Synd det. Blir noe annet hvis du ikke rekker å kaste det i løpet av helgen. Pedro
-
Hei O R Høres da meget flott ut. Sikkert mulig å flyttet dette over på mitt understell for en salmaker. Er det fint og uten huller blir jeg meget glad for det: Resten av bilen er ganske så pen og forhåpentlig går den da gjennom EU. Da er jeg atter E30 kjørende Hvor kan dette hentes da? Fryktet Auda tilværelse her. Send PM om tid og sted og ev vederlag. Pedro
-
Jo da Kan lese å se litt fortsatt selv om åra drar på Har en skadet sedan som muligens skal rettes. Coupeen er grei nok som den er. 94 sedan Artic grau metalic 316 197t km Eu Lyst på? Pedro
-
de som har lyst til og ta livet av brøyte bil sjoføren:)
emne svarte i pedro sin bergeee i Annet BMW og motorprat
Tror ikke, men vet at mange selskaper har ligget lavt i anbudene og blitt tatt på senga bokstavelig talt med dette forholdsvis store snøfallet som har kommet nå. Vet at BK bedrift mistet mange kunder til underbydere i fjor. Bla min arbeidgiver som ville spare. Nå må vi tilbake til en dyrere anbyder og har hatt endel konflikter da ansatte har blitt forbannet over å skulle måtte måke seg fram til arbeidsplassen kl 07 om morgenen. Har så godt som vært snøfritt her i Asker og Bærum fram til januar, minus et snøfall i desember av betydning. Firmaet jeg snakkerom er stort, men hadde ikke utstyr til å ta såppas store områder. Hadde til i går ikke fres. Ny brøytemann og fres gjorde susen. Nå er det helt topp her å han er forsiktig og omgjengelig. Pedro -
Bilde av bakende begge sider og rammevange/innerskjerm hf bagasjeromsbrønn Var litt mer rust enn jeg ønsker meg her da men lurer på om ikke jeg trenger deler fra en 6er? O andre deler dajeg har deler for flere liv liggende Pedro
-
Hei er litt int jeg da som trenger både bakende og høyre rammevange-innerskjærm komplett Bilder pris rust årsmodell osv Spes int i om det er rust på Vbakskjærm og skade på høyre innerskjerm forran Pedro
-
de som har lyst til og ta livet av brøyte bil sjoføren:)
emne svarte i pedro sin bergeee i Annet BMW og motorprat
Var plaget med et Lysakerbasert firma som også driver med brøyting. Var så lei av dårlig måking og av store mengder snø forran min bil og kjellernedgang at jeg måtte ut å snakke til "vedkommende BRØYTER". Han svarte med å rekvirere borttauing av bilen min og klaget meg inn til boretslagsstyret. Etter mye pes å sure telefoner hjem til meg hvor jeg måtte forklare situasjonen og at en annen nabo som klagde via sjefen hans, sa han fra seg jobben til en kar fra distriktet her. ALDRI vært brøyta bedre enn nå. KAKA tok ei nabokjerring som sto i en time å kastet snø på bilen min å ødela frontruta skikkelig med spaden. Det kostet meg 3500 på Hurtigruta Car glass med %er og vennehjelp. Hun ble observert av naboen min. Vet ikke helt om Kjæ...f.... skal få reaksjoner eller ikke. Det MORSOMME er at samma J:::: F;;;; kom å spurte meg om jeg kunne skifte vindusviskermekanisme på Colten hennes svart to uker før. Svarte humoristisk at jeg skrudde nok bil som det var og hadde nok å gjøre med egen bilpark, men at hun var velkommen til å spørre flere ganger siden jeg kunne si nei. Ikke hilst på meg siden. Men jeg tror jeg bare skal kjøpe meg husfred i rekka hvor jeg bor å heller drømmespare til eget hus å garasje mens jeg synger duet med Wenche Myhre Pedro -
Hei H Savner et hvit blink på H side jeg! Lurer på om det ble solgt med E60in til gammern da jeg plutselig hadde et Hf E60 i lomma etter pærebytte. Spiller ingen rolle da bilen er solgt Typisk meg å gjøre to ting på en gang å glemme halvparten. Kommer oppom i løpet av helgen hvis du er hjemme og jeg fortsatt ikke finner mitt. Har du sluttet å reise kollektivt eller er det ingen "bedring" på den fronten? Kjipt nå det varer så lenge og ikke er frivillig. Skiftet lykter å blink enda?? Har kjøpt meg nytt fra GS jeg da. Mangler bare venstre skjerm og bakluke og sideskjørt nå utvendig til cupeen min. Går sent da det er flere biler som trenger stell. Per C
-
Nydelig bil Litt mye snekkedeler på dasjen etter min smak, men rett og slett en drømmebil. Overgang til større bil? Ja size matters, men 7er er da stor bil det? Hadde jeg ikke hatt så mye stående kunne vi bytta. Har en 99 E39 530dat Sort II med grått interiør jeg gladelig hadde byttet bort hvis pengene hadde vært der. Men må nok betale gjeld desverre. SUKK Lykke til med salget av dette flotte eksemplaret.
-
Skiftet termostat på min og den ble stående å gå mens jeg pratet meg bort i en 25 min tid. Da jeg kom tilbake til saken var den skikkelig varm og det manglet litt kjøleveske som jeg etterfylte, Ca 1/2 liter+ Luftet å kjørte hjem, ca 2 mil og bilen ble skikkelig varm. Det var den også dagen etterpå, men så ble den kald igjen. Kom ikke noe mer luft fra lufteskruen(bilen sto helt flatt på verkstedgulvet) og nivået ser greit ut. Det blir ikke borte mengder med veske. Hva kan være galt? Isrutepedro
