Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Hei Hel støtfanger bak? P
  2. Eneste du kan få trøbbel med er EL NETT( og dørlås, men det er bak). Er ett modellskille på dette og jeg tror det var i september 93 eller 94. Hadde litt plunder med 95/96 dør på en 93/94 modell. Er rimelig greit å bytte rundt. Annen dørlås er enkelt da skruehullene er like kanskje bortsett fra bakdørene da barnesikringen sitter litt ennerledes om jeg husker riktig. Det er ikke noe problem for deg. Ledningsnettet er litt forskjellig i typen stikk. Det ene er litt avrundet i en kant, det gamle er helt firkantet(retangulært). Enten skifter du da hele nettet eller så bytter du bare stikket og trenger en utdrager til stikkene. Mulig det også er forskjell på stikket til vindusheis og det var nok også forskjell på stikket til preface og facelift speil. Uansett easyfix. P
  3. Henfjel! Denne bilen er påkostet godt over 50 siste år og mye er gjort med motor/ kasse og bremser. Er karosseriet som trenger en oppgradering her da den begynner å bli flekkete. Jeg skulle gjerne lagt 30 40 i lakk og div, men har mer behov for nytt kjøkken. Har dessuten tre andre biler som krever sitt og jeg gidder ikke kjøre denne bilen ned. Den fortjener en omgang da det er mye bil igjen. Brukte literen på mila med en del oppakning og tre voksne i påsken og "entusiastisk kjøring(tre prikker)". Ikke farlig rust på denne, men masse små og store lakkskader etter to års lagring/ lite bruk. Bør ihvertfall flekkes denne for fortsatt å være pen + at takrailen må lakkes på nytt pga flassing. Priside 25,000 (Hadde bud på 40,000 i fjor).
  4. Ble ikke noe vask og rydd i dag, men skal prøve til helgen. Update ellers En eller annen foring er slitt slik at den rister ved svak nedvremsing Rakk ikke Riis Bilglass i dag Frontrute må ny Bilen er avbildet uten listverk Det er kjøpt inn nye lister til bilen på bege sider Ble ikke montert da jeg hadde tenkt å vaske og polere og ev flekklakke litt før montering Railen flasse Litt jobb å ta av resten av svartfargen. Skiftet slanger og belg: Bunnpannepakning byttet Manifoilpakninger byttet
  5. Har en fra en M50B20 96modell(221,000km) og en 140amp fra en 98mod M52B20(156,000km) P
  6. Hei Dette er en meget hel og pen 96 touring som burde være ett fint objekt for ombygging til M5 touring eller 540. Den er også meget kjørbar som den er. Grei bruksbil uten store problemer.
  7. Sender bilder pr. mail eller MMS til de som er seriøst interessert.
  8. pedro

    slett

    S
  9. Ingenting er som bilder! Sleng ut noen bilder av herligheten da Bil er pengesluk og ferdig med det. Finnes hauger av Toyotaer Mazda Hyundaier å få kjøpt hvis man ikke liker bil og ikke vil ha noe annet en low budget, High milage. Vi her på forumet er vel uhelbredelig andre veien
  10. Solgt til Marius
  11. Hei Skinninteriøret ligger hos Skinnassistanse akkurat nå. Det er derfor ikke så lett å få tatt noen bilder. Skal sys om i en søm og svertes opp. bare sømmen som har røket. Sidene er av sky og må limes på igjen Ikke store jobben Betalte selv 6000 med armlene i skinn + syinga og sverting hos Skinnmakeren. Men jeg har ikke coupe lengre, så bud er lov! Baksetene er meget pene. Førersetene er hele og temmelig greie. P
  12. Manuellgiret eller tomat? Skal du hive ut det pene hvite skinnet i 540ien da? Snd og skam. Grisepen den touringen din EDiTH Ser jo nå i avataren at du har en 525 også Sedan det da? P
  13. Jeg får delene jeg bestiller på ca 6 virkedager. Turner er kjappe og aldri hørt om noe feillevering.
  14. Jeg har pleid å lakke fjærbein/dempere og fjærer med kalipterlakk eller hammerslagslakk Dette har funket for meg i alle fall Solgte en bil i vinter med ett KW senkesett som fikk det montert for fire år siden da jeg satte fra meg bilen på jordet til en kompis rett etter montering. Hadde kun klarlakket dette og det så nesten nytt ut da jeg solgte bilen. Jeg har forresten ikke like god erfaring med Bilstein og Sachs nå som før. Også et par forhandlere jeg har snakket med sier kvaliteten/levetiden på Bilstein har gått ned de senere årene
  15. Hender noen ganger på min også. Låser da opp manuelt og lar alarmene gå av i noen sekunder og lukker så døren og bruker låseknappen til å låse døren / slå av alarmen. Da fungerer den igjen(en stund ) Min låser seg også opp ved spenningsfall på batteriet. Hjelper å toppladet batteri.
  16. ÅHH 22 kalde og lette snøfnugg. Rydder litt i bildeler og har overhalt to kaliptere på stuebordet Nå er det plutselig såå lenge igjen til våren. Ble litt dyrere for reppsettet enn jeg hadde trodd, ca. 740kr for ett nytt stempel og to pakningssett. Trøster meg med at mekonomen tok 1500kr. per kalipter for M5 kalipterene mine bak på E39en da de ble renovert. Riktig nok lakket osv, men dyrt da. Får trøste seg litt med de step by step eller heller sving for svingvideoene. Ca 40¤ forskjell på inne og på ute temperaturen i dag Og jeg som synes det var kaldt da det var -12. Nabo fra det kalde nord spurte meg om jeg ville være med ut og skifte støtdempere bak i dag. Ehh, nei takk. Bimmers og en kopp te heller. P
  17. Fantastisk at EGIL STENSHAGEN A/S da IKKE anbefalte meg å bytte gir og kardanolje. Ikke bare det , men de frarådet meg det. Hva annet tull kan de ha sagt og gjort på ti år med service der
  18. Var komplett interiør. Nå er setene solgt og det er kun dørtrekkene igjen. Setene ble solgt uten dørtrekk. Har fortsatt rattet, tre eket Msport uten airbag, STRØKENT, dørtrekkene og skinn girspak til automat som da fortsatt er til salgs. Klaro?
  19. Utrolig bra at selger tar motor tilbake uten å lage noe som helst bråk. Hva med denne? https://www.koed.dk/2.5.asp?kbnummer=11 ... &soegeord= Uden boks + luftmassemåler. Starter, Geneartor, Svinghjul, Servopumpe, Klimapumpe, er ikke med Jeg ville ha ringt Geir Ove Lilleeng på tlf nr 63 87 47 00 Skule vel gå an å få den litt ned i pris siden svinghjulet ikke følger med- Eventuelt denne? http://www.dataophug.dk/index.asp?id=13 ... Part=motor Tlf : +45 98 64 51 99 BMW5 E39 95-03 Motor nr. Motortype: 2.8E4K Kilometer: 175,000km Årgang: 1998 Model: STC Stelnummer: WBADP51040GR82287 Land: DK Gedsted leverer meg bekjennt på Rud og da er det jo ikke langt for deg å hente.
  20. Not good Det skal overhodet ikke være løse biter i en motor nei. Håper du får byttet den uten problemer av noe slag. Nesten uansett hvor bitene kommer fra(nedre del av stempler?), så er ike dette bra. like godt å gå igang å finne ny motor. Skikkelig uflaks dette da. P
  21. Er så greit hvis du skriver SOLGT i topicen så vi andre slipper å tråle tråden for å finne det ut
  22. hei Hva skal du ha for skallet ev med dører sideruter og bakrute? ikke interessert i andre deler en det og eventuelt innvendig el.nett Trenger ikke understell heller. P
  23. Ja nå må det snart bli VÅR folkens. Venter i spenning og lengsel. Fint noen fortsatt skrur litt. P
  24. DØRTREKK til E34 SORTE
×
×
  • Opprett ny...