Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. Kjører m5(3.91) diff på min me 530d kasse å har toppfart på ca210kmh Hbilken utveksling kjører du? Blitt grom denne nå, mye bra arbeid her
  2. Står i første post
  3. Inbytte kan også vurderes Helst e34 evt e30 Men alt Morro kan vurderes:)
  4. Har en 523ia touring for salg, akkurat byttet vannpumpe, termostat, termostat hus, plugger, olje + filter, luftfilter å høyre framdemper me tårnlager å slikt, følger med venstre også. Tøff bil som er god å kjøre, å funker knall. Grått skinn interiør å trelister innvendig, Lite rust. Selges da vi ikke har behov for 3bila
  5. priiiiis????
  6. En liten oppdatering her da, fikk en teaser fra ceramiccoating.no her om dgen Må vel i vei å hente dette når man kommer seg på landgjorda gjenn. Når det gjelder e39 så virker det som kurrant bil dette å, går brukbart selv om det bare er 523. Tenkte å bytte girolje på denne å kanskje en magnetventil som kommer opp med feilkode, den blir plutselig veldig lat av og til, slurer ikke som den skal men går greit på høyere turtall, det kommer noen bilder av den neste uke da jeg glemte å legge over bilder fra mobilen.
  7. pris?
  8. Jeg bruker haynes boka mye, er ikke noe mekkanikker men litt greier jeg da ved hjelp av den om det er noe ikke finner der er jo Google en god venn
  9. Hei er på utkikk etter utvendig døråpner høyre bak, helst i grønn;) Touring om det skulle ha noe å si
  10. Farge å pris påutvendig døråpner?
  11. Høyre døråpner bak, utvendig. Er det noe du har?
  12. Perverst
  13. Får kjøpt ett sett på biltema eller så har kanskje ditt lokale værksted utstyr for å se om det er eksos i vannet
  14. Er det originale eller uoriginalr baklykter på den?
  15. Dette er jo da en tom topp selvfølgelog
  16. Kjøpte gjennom cylmo i trondheim. Pris ble 8700 men jeg har jo motoren der for overhaling å kjøper alt av stempler å råder der. Ble en b34 topp som blir bearbeidet av dem
  17. Kan jo kjøpe deg en tester på biltema
  18. 600
  19. Har du mær info om motor? Smidd innmat, ka e brukt å ka e gjort?
  20. Gamle er demperne?
  21. Hvordan går det her da? Noe nytt?
  22. Har senkefjører på bil idag, men dempere er litt slappe.
  23. Det er alltid en hærlig opplevelse når man setter seg i godbilen etter å ha skruvd i timesvis å forsket å feilet å prøvd på ny, å kjenne at det faktisk ble merkbart myye bedre etter jobben man har gjort Er alltid Morro å se at du holder denne forholdsvis strøkne bilen så godt vedlike å gjør di riktige tingene med bilen å den ser jo ikke lite deilig ut når du har stått å gnikket å fått gjenn all glans som finnes i denne perlen. Stå på videre Jan
  24. Nei jeg har ikke gidd opp enda selv om jeg synes det begyner å bli litt dyrt. Men håper det blir holdbart å Morro nå så kan man rætte fokus mot rust å karosserijobb å fikse litt utseende, skal fortsatt være en ulv i fåreklær Men har jo lyst å få den mer strøken å lære meg litt mer detailing slik som du driver å legger ut en del av, den ser jo bare dønn strøken ut din Joda E39 virker grei den Er en 523ia fra 97 Noe småjobb er det på den men for den prisen er det greit skal bytte en framdemper åsså høres det ut som det er noen foringer som bør byttes, skal få seg en service nå med filter å olje, plugger til denne tenker jeg vi tar på ebay, fant sett med 6 plugger til 24dollars å det er mindre enn 2 plugger på mekonomen Skal å bytte abs sensoren framme da den girer litt rart av og til Ellers skal den få en god vask når været tillater det, da blir det vel noen bilder
×
×
  • Opprett ny...