Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. Da ble det hydraulikkslange med isolasjon å div varmehemmende materiale rundt som før for oljeretur, skal prøve å få til ett rør etterhvert å slange nederst bare Fikk å en pakke fra gs idag B-) ut å skru
  2. Hvor kan man kjøpe slange/rør for oljeretur fra turbo? Holder det med noe Tess slange me varme avisende bandasje? Er nokk det som er brukt fra før men den er temmelig sprø så stoler ikke helt på den
  3. Mine erfaringer er atdet hjelper lite å fjærne katn, følte kanskje det ble litt mer toppeffekt men dårligere bunndrag, dette var da en m50b25 varierer sikkert med motor typene dog... Spennende å høre dine erfaringer framover
  4. På tide med en oppdatering her da. Fikk bytta vannpumpe å montert termostat da jeg omsider fikk pakke fra schmiedmann. Var litt slapp den gamle, virket som den nye hadde større skovler å mer effektiv. Har også kjørt motorrens å vært nede med bunnpanna å gjorde ett forsøk på å shimse opp fjøra i oljepumpa(trykkavlastnings ventilen), burde nokk lagt inn flere skiver, prøvde me bare ei shive men ble kanskje bittelitt bedre. Kjøpte ei brukt oljepumpe men viste seg å være full av riper så må nokk prøve å få tak i ei ny etterhvert, skal ned med den en gang til å shimse den som står i. Sliter å fortsatt med oljefilterhus, kjøpte ett brukt ett som virket bra men viste seg å være like bra som det jeg hadde før... Så da er nytt bestilt. Så var det gårsdagens innsats, byttet traversforinger å girkasse foringer dette gikk da ganske greit men knakk 2 bolter for braketten på ene siden, så måtte Borre ut boltene, ellers gikk det ganske greit, måtte jo bruke litt krefter å agresjon for å få ut bolten som går gjennom foringa. Brukte en litt stor pipe for å presse mot, jekket opp traversen til dekkene fikk bakkeklaring å varmet litt så kom foringa sigende ut, polyforingene var lettere å få inn Jeg brukte denne veiledingen: http://bimmers.no/topic/609043-guide-traversforingsbytte-p%C3%A5-e34-for-dummies/ Godt å få gjort det Litt bilder å
  5. følger med på denne
  6. http://store.vacmotorsports.com/oil-pump-upgrades-high-volume-upgrades--oe-pumps-c155.aspx
  7. jeg er å interesert i ett sett til E34 18"
  8. vac motorsports har pumpe ppf skaffer sikkert også. fikk ikke lagt med link, skal prøve gjenn senere
  9. Kan fixe litt fler bilder? Bremser å drivverk fra m5? Interiør?
  10. Spennende prosjekt
  11. opp.
  12. gratis med skilt fin farge på denne:)
  13. Er mange som kjører den fra e39 med over 1000hk/NM på hjul så bør nokk holde ei stund
  14. Nydelig bil du har fått skaffa deg her Er intresert i dem stoff setene om du skal kvitte deg med dem
  15. denne ble sikkert solgt for mange år siden eller?
  16. Lurer på om noen har ei bra oljepumpe te m30 di kanskje vill kvitte seg med?
  17. Ser ut som du gjør bra jobb med denne Hva gjorde du me gateslicks dekka? Kasta? Selge til meg om dem er greie?
  18. Oljepumpe i god stand? B34/35 mulig det er samme på b30 å?
  19. Årsmodell dette?
×
×
  • Opprett ny...