Gå til innhold

Nom3rzy

Medlem
  • Innholdsteller

    78
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Ådalsbruk
  • Interesser:
    BMW ///M
  • Kjøretøy
    BMW X5 4.4iA og BMW 116i

Nom3rzy's Achievements

  1. Hei. Har du noen bilder, byggetråd? Går utifra at denne er ombygget ?
  2. BMW X5- 4,4iA(5-seter) 2000'modell med 81.000km - 189.000,- (reg nr: FT31439) Hei, jeg skal selge en bil jeg har fått overtatt. Bilen det er snakk om er en særs godt holdt BMW X5(E53) 4.4iA Bilen har gått rett rundt 81.000km og her foreligger det full dokumentasjon på omtrent alt som er gjort siden bilen var ny. Se vedlegg for full utstyrsliste fra fabrik. Det har vært 2 eiere siden ny. Oprinelig kjøpt i Sveits, denne ble tatt inn for noen år siden over til Norge hvor eier nr 2 har hatt den frem til nå. Da har jeg fått lagt inn noen bilder. Ikke hatt noe tid til å få hatt den på noen NAF test enda, men ser for meg at det kan skje løpet av November starten av Desember. Bilen vill gjennomgå en NAF test i nærtid. BMWVIN_WBAFB31010LG94734.pdf
  3. Eneste grunn til at jeg postet inlegget er at jeg vurderer å kjøpe en m3 som eier mente ikke hadde noe å si om den gikk på 95oct, hvorpå jeg ble litt skeptisk ihht tenningsbank. En M fortjener ikke annet enn det beste.
  4. Mitt tilfelle kjørte jeg kun på V-Power 99(Nitro+) brukte bilen mest på kose turer ol, men en å anna inspirerende tur ja. Men takk for mye informativ info
  5. Snakker om en E30 M3 som mangler pkk, men vet ikke hvor mange som klarer å spotte forskjellen på at det sitter s50 i stelle for s14 motor i den. Motor er ikke godkjent i bilen pga avgifter til staten. Alt det andre skal være i orden. Mulig stramme opp litt brekk, men ellers bra stand og rust fri. Om noen kjenner noen eller kansje gjør sånt her inne. Feel free til å svare.
  6. Men har alle S50 motorer dette? Eller kom det på de senere modellene?
  7. Resette, tenker du da på å sette den til diagnose stasjon eller holder det med hovedstrøm av(pluss kabel) av batteriet for noen minutter? Fikk streng beskjed at jeg ikke måtte finne på å fylle 95 på min gammle m3, men jeg kjørte kun på Vpower jeg. Gikk vist mye billigere enn mange biler med lik motor osv har jeg fått høre. Om en skal stole på kjøre computeren som satt i bilen som hevdet at det var 0,72l/på mila på landeveikjøring ved normal kjøring
  8. Noen med god erfaring på området? Hva er egentlig ulempene med 95 vs. 98 blyfri? Hørt at du kan risikere tenningsbank på S50'ene med å kjøre på 95. Noen med klare erfaringer eller noen som kan bekrefte noe? Sisst jeg hadde E36 3.0(s50b30) så fikk jeg klar melding om at 98 var eneste og beste eller Vpower el. Noen som vet?
  9. Sitter en S50B32, i orginal E30 M3(normal motor S14B23)
  10. Sjekket her forrige mnd da jeg vurderte å plukke opp en m3, men ender nok opp med en m3. Men uansett, med 70% bonus, 16.000km i året, så kom det på 12.000kr i året. NB!! Har også litt å si hvor i landet du bor, og selvfølgelig alder(jeg er 26)
  11. Åssen er det her inne, er det noen som sitter med muligheter for noen som er litt mer "old school" på PKK? Problem er at per dags dato sitter det feil motor i bil, lar seg godkjenne på statens vegvesen mot å betale toll på bilen. Men vill heller da egentlig vente med avgiftene til staten, men en pkk henger høyt Ta gjerne kontakt på tlf, 93025922 om det skulle være noe relevant å komme med
  12. Hva har du? send meg gjerne en pm =P
  13. Hei. Send gjerne litt bilder på mail: morten.olsen.29@hotmail.com eller på tlf 93025922 og legg gjerne med en god pris, er i handle modus om dagen og savner en god M i garasjen. Legg gjerne med litt nye bilder av den både utvendig og invendig =) Mvh M.Olsen
  14. Gjør det, er veldig travel i mårra, men muligheter for i dag. vist ikke så må det bli nærmere helga.
  15. kan du få lagt ut bilder av intriøret også? og muligens bulkene på bak parten eller de *faste* partiene, skjermene kan jo evt byttes osv. Evt tilstand på motor/clutch og driv. Er det noe svetting på gir/diff eller motor?
×
×
  • Opprett ny...