Gå til innhold

///Naitsirk

Medlem
  • Innholdsteller

    2478
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ///Naitsirk

  • Bursdag 06/11/1988

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Kongsberg

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

///Naitsirk's Achievements

  1. Sorry glemte å skrive at det er en bmw e 39 1999 mod

  2. Hei , har du vært borti at batteriet blir fort tomt ? Ingen som vet hvorfor batteriene går i stykker . Har vært på flere verksteder  også merkeverksted . Er det så komplisert å finne årsaken ? 

  3. Bare å fjerne og plugge. Har ingen annen funksjon enn å forbedre utslipp ved kaldstart. Har du manifolder fra M52 bruker du bare de i stedet.
  4. Det går desverre ikke. Det er store forskjeller på de to toppene.
  5. Begge bildene er av samme potte
  6. Bruk 220, eller 250 som den egentlig heter. 240 har lang utveksling og 1:1 på 4. gir. M42 kom med 250 orginalt.
  7. Bare å borre ja
  8. Det er ingen reservedel da den inngår i spindelen. Kapp løs kula, sett den i mothold, varm opp, slå ut konen. Enkelt og greit.
  9. Trenger ikke gå under bilen en gang...tar den fra motorrommet. Er det e39 så er det rikelig med plass.
  10. Får mere av hva?
  11. Økt effekt er ikke en direkte relasjon til økt bremseeffekt. Det går i hovedsak på vekt. Det er jo den kinetiske energien som skal reduseres og den avhenger av masse og fart.
  12. Ja det er to forskjellige type skiver. Du har kjøpt feil.
  13. M50 er siste bensinmotor med det systemet...kun en føler fra 1996.
  14. Hvis vanntempsensoren er gåen, hvorfor vedvarer ikke problemet da? Signal fra sensoren går både til motorhjerne og instrument, så om instrument viser riktig så burde vel det fjerne den som feilkilde? =)
×
×
  • Opprett ny...