Gå til innhold

thoslags

Medlem
  • Innholdsteller

    502
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om thoslags

  • Bursdag 11/02/1987

Profile Information

  • Interesser:
    Bergen/Loddefjord

thoslags's Achievements

  1. Okay så eg burde ikkje bestille turboen som eg har linket til??? Har lite peiling på turbo. mvh Thomas
  2. Noken som har erfaringer med "TS Turboservice 24"?
  3. Ja okay. Missforstod litt. Trudde du hadde bestilt frå samme levrandør. Eg fant ikkje turbo på den sida du har bestilt ifrå.
  4. Så då er det berre å bestille då! Tusen takk for svar! Då blir det ikkje verre enn 9000kr totalt for bytte av turbo med 2 års garanti! Håpe på at noken vil kjøpe bilen då!
  5. Hei:) Lurer på om det er noken som har erfaring med å bestille turbo eller originaldelar frå Tyskland? Har funne en turbo på ebay. Her er linken: http://www.ebay.com/itm/Turbolader-Garrett-BMW-3er-5er-E46-E39-318d-320d-520d-85KW-116PS-100KW-136PS-/190591954479?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item2c602a6e2f Dette er veldig billig, og kun positive feedbacks og 24mnd garanti. Skal vere skikkelig kvalitet. Er dette noke å stusse på, eller skal eg berre bestille? Har og fått pris for bytte av turbo samt olje og filter på godkjent verksted for 6-7000kr maks. Dette er vel en god pris? Håpar noken kan ta seg tid å svare. På forhånd takk:) mvh Thomas
  6. Hei. Ser etter potensielle kjøparar. Har en 320d som er topaz blå. Svart delskinn sportsinteriør, samt har et ekstra svart stoff sports interiør. Bilen har lite rust. Passasjerdøra er angrepen av rust nederst på innsida, og det er begynt å komme litt påutsida. Ellers er bilen ganske fin i lakken, men høgre baksjerm er desverre nettop blitt kraftig oppskrapa så dette må ordnast før det begynner å ruste skikkelig. Begge skjermane på venstre sida er stripla litt opp men ikkje igjennom klarlakken, men det synest litt. Det er Eibach senkefjører og "m- tech" dempara framme som er litt kortare, kjøpt hos koed. Dette er godkjent i vognkortet. Det er montert m-tech leppe på bagasjelokk. Ny eksos, samt bakpotte type remus. Bilen har fulgt alle servica på verkstad. veivhusventilasjon er blitt bytta jevnlig, samt egr har blitt rensa jevnlig. Motoren går veldig fint. Bilen har vore sprek og fin fram til i går då tok turboen kvelden. Bilen slutta å dra skikkelig og eg fekk akkurat kjørt inn i garasjen. Det var kraftig sus frå turbo, samt litt rakling. Men den gikk fint på tomgang og vart heldigvis kun kjørt i 1min etter at symptoma kom då var eg rett ved garasjen. Men turboen holdt nesten 270000, som tyder på bra vedlikehold. Har aldri kjørt bilen over 2000rpm før den har vore driftsvarm. Har alltid latt den gå litt før stopp etter den har blitt kjørt litt hardt. Vinterhjula er noken fine 16" m- tech felgar med Nokian hakka dekk. 2 av dekka er såppas slitt at dei bør byttast til neste år. Sommarfelgane er noken Alpina replica kjøpt hos Gs når eg kjøpte bilen. Dei bære preg av kraftig slitasje i form av kantkjøring, men dei er ikkje kast i og ingen vibrasjonar uansett hastighet. Dekka er av typen Kumho og holder minst 1 sesong til. Positivt med bilen: * får kjøpt turbo for en billig sum frå Tyskland eller England: http://www.ebay.com/...f#ht_4072wt_999. Då vil man få en bil som holder vanvittig lenge då det meste anna teknisk er bra! * Bilen ser generelt bra ut med riktig senk og lakk, samt m-tech leppa. Led baklys. Og Led skiltlys. * Bilen er meget god å kjøre og sitter som et skudd i svingane samtidig som den er behagelig på humpar. Som er en typisk egenskap for eibach senk. *Bilen har mykje utstyr. Lyspakke, sportspakke, auto nedblendbart speil. Cruisekontroll. Ryggesensorer. varmeseter * Alle servicer fulgt. Trengs ikkje bytte av slitedeler foreløpig då det meste er blitt bytta dei siste åra. * Mykje som er bytta som pleie å ryke på dei bilane her. Som f.eks: LMM, Fleksikobling eksos, bremserør, viftemotstand til klimaanlegg. Begge termostater++ Har mykje kvitteringar. *Bilen bruka ikkje olje eller kjøleveske, og bruka lite diesel. Har kjørt den på 0.35 ei strekning på 8 mil Sandane-Førde. Men den ligg på ca 0.5+- ved normal langkjøring. 0.7 +- rushtrafikk i by. Minus med bilen: * Må bytte turbo * Bør ordne bakskjerm * Bør ta rust på dør * Parklys/angeleyes fungerer ikke * Sentrallåsen tuller seg. Må av og til trykke flere ganger, eller låse opp med nøkkel * Ryggesensor fungerer av og til men sjeldent Har eigd bilen i 6 år til sommaren og køyrt nesten 100000km med den. Vedlig god bil, men når turboen rauk ser eg det som en fin avslutning på den bilen her, og på tide å kjøpe seg en ny. Eg vil gjerne sjå ka interesse folk har av en bil med gåen turbo. Er man lur, eller om man kan skru så er jo det her en bil å velge om en ikkje vil legge så mykje pengar i det. Berre å gi bud! Bilen står i Bergen. Bilder kan eg ta etter klokka 17 idag om folk er interesserte. tlf 93023750
  7. Hei. Ser etter potensielle kjøparar. Har en 320d som er topaz blå. Svart delskinn sportsinteriør, samt har et ekstra svart stoff sports interiør. Bilen har lite rust. Passasjerdøra er angrepen av rust nederst på innsida, og det er begynt å komme litt påutsida. Ellers er bilen ganske fin i lakken, men høgre baksjerm er desverre nettop blitt kraftig oppskrapa så dette må ordnast før det begynner å ruste skikkelig. Begge skjermane på venstre sida er stripla litt opp men ikkje igjennom klarlakken, men det synest litt. Det er Eibach senkefjører og "m- tech" dempara framme som er litt kortare, kjøpt hos koed. Dette er godkjent i vognkortet. Det er montert m-tech leppe på bagasjelokk. Ny eksos, samt bakpotte type remus. Bilen har fulgt alle servica på verkstad. veivhusventilasjon er blitt bytta jevnlig, samt egr har blitt rensa jevnlig. Motoren går veldig fint. Bilen har vore sprek og fin fram til i går då tok turboen kvelden. Bilen slutta å dra skikkelig og eg fekk akkurat kjørt inn i garasjen. Det var kraftig sus frå turbo, samt litt rakling. Men den gikk fint på tomgang og vart heldigvis kun kjørt i 1min etter at symptoma kom då var eg rett ved garasjen. Men turboen holdt nesten 270000, som tyder på bra vedlikehold. Har aldri kjørt bilen over 2000rpm før den har vore driftsvarm. Har alltid latt den gå litt før stopp etter den har blitt kjørt litt hardt. Vinterhjula er noken fine 16" m- tech felgar med Nokian hakka dekk. 2 av dekka er såppas slitt at dei bør byttast til neste år. Sommarfelgane er noken Alpina replica kjøpt hos Gs når eg kjøpte bilen. Dei bære preg av kraftig slitasje i form av kantkjøring, men dei er ikkje kast i og ingen vibrasjonar uansett hastighet. Dekka er av typen Kumho og holder minst 1 sesong til. Positivt med bilen: * får kjøpt turbo for en billig sum frå Tyskland eller England: http://www.ebay.com/itm/Turbolader-Garrett-BMW-3er-5er-E46-E39-318d-320d-520d-85KW-116PS-100KW-136PS-/190591954479?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW&hash=item2c602a6e2f#ht_4072wt_999. Då vil man få en bil som holder vanvittig lenge då det meste anna teknisk er bra! * Bilen ser generelt bra ut med riktig senk og lakk, samt m-tech leppa. Led baklys. Og Led skiltlys. * Bilen er meget god å kjøre og sitter som et skudd i svingane samtidig som den er behagelig på humpar. Som er en typisk egenskap for eibach senk. *Bilen har mykje utstyr. Lyspakke, sportspakke, auto nedblendbart speil. Cruisekontroll. Ryggesensorer. varmeseter * Alle servicer fulgt. Trengs ikkje bytte av slitedeler foreløpig då det meste er blitt bytta dei siste åra. * Mykje som er bytta som pleie å ryke på dei bilane her. Som f.eks: LMM, Fleksikobling eksos, bremserør, viftemotstand til klimaanlegg. Begge termostater++ Har mykje kvitteringar. *Bilen bruka ikkje olje eller kjøleveske, og bruka lite diesel. Har kjørt den på 0.35 ei strekning på 8 mil Sandane-Førde. Men den ligg på ca 0.5+- ved normal langkjøring. 0.7 +- rushtrafikk i by. Minus med bilen: * Må bytte turbo * Bør ordne bakskjerm * Bør ta rust på dør * Parklys/angeleyes fungerer ikke * Sentrallåsen tuller seg. Må av og til trykke flere ganger, eller låse opp med nøkkel * Ryggesensor fungerer av og til men sjeldent Har eigd bilen i 6 år til sommaren og køyrt nesten 100000km med den. Vedlig god bil, men når turboen rauk ser eg det som en fin avslutning på den bilen her, og på tide å kjøpe seg en ny. Eg vil gjerne sjå ka interesse folk har av en bil med gåen turbo. Er man lur, eller om man kan skru så er jo det her en bil å velge om en ikkje vil legge så mykje pengar i det. Berre å gi bud! Bilen står i Bergen. Bilder kan eg ta etter klokka 17 idag om folk er interesserte. tlf 93023750
  8. takk for svar Var problemet nøyaktig det samme? Du bytta ikkje viftemotstand? Men du bytta det digitale klima panelet? Ko mykje kosta det?
  9. Ingen? Kan det ha skjedd noke når eg monterte viftemotstanden? Måtte jo styre mykje på inni der.
  10. Først så var det problemer med at vifta ikke var stabil. Altså når det står på auto så viser displayet lav viftehastighet, og det blåser ikkje. Men så kan det gjerne hoppe opp og vise høgre vifte hastighet og då fungera det. Det justerer seg alstså opp og ned. Så eg bytta viftemotstanden. Det fungerte berre noken dagar så begynte det å tulle igjen. I tilleg så fungerer pluttselig ikkje luft på frontruta lenger, og det har fungert heilt til no. Gålv og front blåser fint og den blåser både kald og varm luft. Skjønnar ikkje noke av det der:/ Er det sjølve den digitale enheten som kan vere ødelagt? Når eg setter viftemodus til at den skal blåse på ruta så blåser det fullt, men kjem ikkje noke opp der med ruta. Men kjem endel ut i front:/ What to do????
  11. Tar opp igjen den tråden her pga eg har fått eit liknande problem. Først så var det problemer med at vifta ikke var stabil. Altså når det står på auto så viser displayet lav viftehastighet, og det blåser ikkje. Men så kan det gjerne hoppe opp og vise høgre vifte hastighet og då fungera det. Det justerer seg alstså opp og ned. Så eg bytta viftemotstanden. Det fungerte berre noken dagar så begynte det å tulle igjen. I tilleg så fungerer pluttselig ikkje luft på frontruta lenger, og det har fungert heilt til no. Gålv og front blåser fint og den blåser både kald og varm luft. Skjønnar ikkje noke av det der:/ Er det sjølve den digitale enheten som kan vere ødelagt? Når eg setter viftemodus til at den skal blåse på ruta så blåser det fullt, men kjem ikkje noke opp der med ruta. Men kjem endel ut i front:/ What to do????
  12. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36319963 Syns det her var ganske billig, greitt den har gått langt men likevel. Har no v8 Er ikkje så oppdatert på markedet.
  13. Måtte berre ta opp igjen denne gamle tråden. Hadde akkurat samme problemet med at den av og til ikkje fungerte og av og til gikk ujevnt. Så sluttet den pluttselig å fungere på en varm dag. Byttet viftemotstanden og då var alt ok. Så den går ikkje for fullt når motstanden ryker. At den går for fullt er nok eit symptom som kan forekomme før den ryker totalt.
  14. Eg og har soyafilm til heile bilen liggandes som ikkje er blitt montert og kjem heller ikkje til å bli montert pga at eg rett og slett ikkje gidd. Det er til e46 sedan. Tenkte å selge det billig. Berre å ta kontakt.
  15. Løp og kjøp, billig det her
×
×
  • Opprett ny...